МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до оформленняЗавдання на курсову роботу Тема роботи. Розробка програмного забезпечення з графічним інтерфейсом користувача.
Розробити програму --- векторний графічний редактор (існуючі прототипи --- Corel Draw, Inkscape), використовуючи розробки, виконані під час лабораторних робіт, та крос-платформовий інструментарій розробки Qt SDK.
Вихідні дані до роботи. Програма має надавати користувачу наступні можливості: - малювання набору геометричних фігур, визначених варіантом завдання (додаток А), за допомогою клацання лівою кнопкою миші по малюнку та «розтягування» фігур з натиснутою лівою кнопкою миші; - зміни параметрів фігур (зміна розміру, переміщення, віддзеркалення, зміна кольору, стилю та товщини контуру, кольору заповнення, видалення); - додатково: виділення (клацанням миші) множини фігур з наступними операціями над ними (зміна розміру та/або параметрів, переміщення, видалення); - додатково: зміни масштабу малюнку; - додатково: відображення та приховування координатної сітки, прив’язування фігур до координатної сітки; - збереження малюнку у файлі довільного формату, зчитування малюнків з файлів та їх відображення (як варіант, у форматі SVG).
Вибір фігури має виконуватися за допомогою кнопок окремої панелі інструментів, а також команд меню. Редагування фігур --- за допомогою контекстних меню, команд меню або окремих діалогових вікон. При розробці інтерфейсу користувача мають бути використані наступні елементи (controls): - Button --- кнопки різних видів - Check Box --- поле-прапорець; - Radio Button --- перемикачі; - Spin Box --- числове введення з стрілочками зміни значення; - List Box --- випадаючий список та ін. Додатково: підтримувати попередній перегляд внесених змін у діалогових вікнах редагування.
Вимоги до оформлення Структура пояснювальної записки: - Титульна сторінка (з малою рамкою, по формі з додатку Б-1). - Завдання (додаток Б-2). - Зміст (для першої сторінки змісту --- велика рамка з додатку Б-3, для усіх інших сторінок записки використовувати малі рамки). - Вступ (1-2 сторінки, на яких описуються актуальність та мета роботи). - Розділ 1. Структура програми (опис класів та їх взаємозв’язки (включаючи UML-діаграми)). - Розділ 2. Реалізація функціональності (опис зовнішнього вигляду (знімки екрана) та код для головного вікна, меню, діалогових вікон). - Висновки (основні висновки: що і як реалізовано). - Перелік використаних джерел (включаючи джерела з мережі Інтернет)
Тест роботи виконується шрифтом Times New Roman 12 розміру, 1,5 інтервалу, абзац 1,5 см. Заголовки (нумерація до 3 рівня максимум) --- Times New Roman 14 розміру. Заголовки (з точністю до регістру символів) “ВСТУП”, “ВИСНОВКИ” та “ Перелік використаних джерел” є заголовками першого рівня, але не нумеруються. Нумерація рисунків та таблиць --- наскрізна в межах документу або розділу. Шифр в рамках у додатках заповнюється по шаблону: GG --- номер групи, NN --- номер за списком.
|
||||||||
|