МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
РекурсіяЛисток завдань №2.
1. Модифікації Фібоначчі
A) Розв’язати рекурентне рівняння, що призводить до узагальнення чисел Фібоначчі. , , , Відповідь подати з використанням чисел Фібоначчі.
B) “Фібоначчі третього порядку”. Розв’язати рівняння , ,
2. Написати рекурсивну функцію, що визначає мінімальний елемент масиву. Оцінити складність алгоритму та порівняти з нерекурсивним випадком.
3*. Теорема. Нехай , , -- деяка функція. Нехай , причому інтерпритується як або . Тоді можна обмежити наступним чином. 1) Якщо для деякого сталого , тоді 1) Якщо , тоді 3) Якщо для деякого сталого , і крім того, починаючи з деякого , для деякого , тоді
Використовуючи попередню теорему, оцінити складність у наступних випадках. A) B) C) D) чи можна застосувати теорему до співвідношення ? Аргументувати. E) для якого найбільщого значення алгоритм є асимптотично швидшим за , якщо , ? F) показати, що теорему не можна застосувати до співвідношення Примітка. 1) для великих і деякого . 2) для великих і деяких , .
4. Ханойські вежі Ханойська вежа (також Вежа Брахми або Вежа Лукаса, іноді в множині Ханойські вежі) — це математична гра абоголоволомка. Утворена трьома стрижнями і кількома дисками різних розмірів, які можна насунути на будь-який стрижень. Початковий стан головолмки має два порожніх стрижні і всі диски на третьому в монотонно спадному порядку з низу до гори, так утворюється побудова, що нагадує вежу. Ціллю головоломки є перенести весь стос дисків на інший стрижень, дотримуючись таких правил: § За раз можна рухати лише один диск. § Кожен крок полягає в перенесенні верхнього диска з одного зі стрижнєв і насування його на інший зверху інших дисків, які вже можуть бути присутніми на другому стрижні. § Диск не можна класти з гори меншого диска.
Оцінити складність наступного алгоритму. (Складність операції “перекласти” -- ).
Функція Ханой(n); begin Ханой(n-1); Перекласти; Ханой(n-1); End;
5. Написати рекурсивну функцію, що визначає суму елементів масиву. Оцінити складність алгоритму та порівняти з нерекурсивним випадком.
|
||||||||
|