МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Підсумки дня. Групове обговорення. Вправа «Ми сьогодні»Час – 10 – 30 хвилин. Мета: підбиття підсумків, пригадування важливих подій минулого дня. Інструкція. Групове обговорення. Вправа «Ми сьогодні» Матеріали: Мовник / Братина, матеріали «Смайлики», фліп-чарт, маркери, ножиці, скотч або клей. Фасилітатор просить кожного учасника по колу висловитися з приводу того, що цінного він\вона отримали за сьогодні, які нові знання та навички набули. Для цього процесу можна використати Мовник / Братину. Після цього учасникам пропонується виконати вправу «Ми сьогодні» (інструкцію подано вище – наприкінці першого дня тренінгу).
ДЕНЬ 3 Огляд попереднього дня. Вправа з м’якою іграшкою Час – 15 хвилин. Мета: пригадати пройдений матеріал, підготуватися до робочого дня. Інструкція. Вправа з м’якою іграшкою Матеріали: м’яка іграшка. Фасилітатор бере м’яку іграшку і від її ім’я розповідає, які важливі для нього події відбувалися протягом минулого дня, з яким настроєм він прийшов на заняття (наскільки він налаштований на продуктивну діяльність). Кожен учасник по колу повторює ту ж саму процедуру.
Комунікативні навички. Вправа «Відпрацювання навичок перефразування та уточнення» Час – 45 хвилин. Мета: оволодіння навичками перефразування і уточнення, удосконалення вміння уважно слухати і правильно розуміти співрозмовника. Інструкція. Вправа «Відпрацювання навичок перефразування та уточнення» Матеріали: матеріали фасилітатора «Перефразування та уточнення», м’яка іграшка або м’яч. Фасилітатор нагадує учасникам зміст навичок перефразування та уточнення і пропонує учасникам сформулювати перефразування та уточнення до наданих тверджень. Фасилітатор зачитує твердження, після чого кидає м’яку іграшку чи м’яч одному з учасників, який з ролі медіатора реагує на дане твердження: перефразовує, уточнює, відображає емоції тощо. Після цього м’яку іграшку або м’яч кидають іще 3-4 учасникам, щоб вони теж сформулювали своє перефразування на те, чи інше твердження. Перед тим, як перейти до наступного твердження, фасилітатору варто сформулювати власну відповідь.
|
||||||||
|