Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підсумки дня. Групове обговорення. Вправа «Ми сьогодні»

Час – 10 – 30 хвилин.

Мета: підбиття підсумків, пригадування важливих подій минулого дня.

Інструкція. Групове обговорення. Вправа «Ми сьогодні»

Матеріали: Мовник / Братина, матеріали «Смайлики», фліп-чарт, маркери, ножиці, скотч або клей.

Фасилітатор просить кожного учасника по колу висловитися з приводу того, що цінного він\вона отримали за сьогодні, які нові знання та навички набули. Для цього процесу можна використати Мовник / Братину.

Після цього учасникам пропонується виконати вправу «Ми сьогодні» (інструкцію подано вище – наприкінці першого дня тренінгу).

 

ДЕНЬ 3

Огляд попереднього дня. Вправа з м’якою іграшкою

Час – 15 хвилин.

Мета: пригадати пройдений матеріал, підготуватися до робочого дня.

Інструкція. Вправа з м’якою іграшкою

Матеріали: м’яка іграшка.

Фасилітатор бере м’яку іграшку і від її ім’я розповідає, які важливі для нього події відбувалися протягом минулого дня, з яким настроєм він прийшов на заняття (наскільки він налаштований на продуктивну діяльність). Кожен учасник по колу повторює ту ж саму процедуру.

 

Комунікативні навички. Вправа «Відпрацювання навичок перефразування та уточнення»

Час – 45 хвилин.

Мета: оволодіння навичками перефразування і уточнення, удосконалення вміння уважно слухати і правильно розуміти співрозмовника.

Інструкція. Вправа «Відпрацювання навичок перефразування та уточнення»

Матеріали: матеріали фасилітатора «Перефразування та уточнення», м’яка іграшка або м’яч.

Фасилітатор нагадує учасникам зміст навичок перефразування та уточнення і пропонує учасникам сформулювати перефразування та уточнення до наданих тверджень. Фасилітатор зачитує твердження, після чого кидає м’яку іграшку чи м’яч одному з учасників, який з ролі медіатора реагує на дане твердження: перефразовує, уточнює, відображає емоції тощо. Після цього м’яку іграшку або м’яч кидають іще 3-4 учасникам, щоб вони теж сформулювали своє перефразування на те, чи інше твердження. Перед тим, як перейти до наступного твердження, фасилітатору варто сформулювати власну відповідь.




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Техніка «Кільце» | Інформація для фасилітатора. Перефразування та уточнення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.