Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інформація для фасилітатора

Під час застосування техніки «Кільце» недосвідчений медіатор може допустити такі помилки:

§ сформулювати закрите питання або питання-звинувачення;

§ неуважно слухати учасника медіації, недостатньо демонструвати невербальну підтримку учасникам тощо;

§ під час перефразування додати своє розуміння/оцінку того, що сказав учасник;

§ пропустити етап перевірки правильності розуміння медіатором того, що сказав учасник: перефразувати і відразу задати наступне питання

Питання для обговорення:

§ Які помилки може допустити недосвідчений медіатор під час застосування техніки «Кільце»?

§ Що станеться, якщо медіатор пропустить один з етапів техніки «Кільце»?

§ Чому кожен з етапів техніки «Кільце» є важливим для процесу медіації?

 

Сценарій медіатора

Час – 40 хвилин.

Мета: детальний огляд усіх стадій медіації та дій медіатора на кожній з них.

Інструкція. Сценарій медіатора

Матеріали: картки з назвами етапів і технік, фліп-чарт, маркери, скотч; зошит учасника – матеріали «Сценарій медіатора».

Варіант 1.

Фасилітатор об’єднує учасників в 4 групи, кожна з яких працює з одним з етапів медіації: (1) «Вступне слово медіатора», (2) «Розповіді сторін», (3) «Обговорення шляхів розв’язання конфлікту», (4) «Укладання та підписання угоди про примирення». Кожна група має підготувати коротке резюме та записати його на фліп-чарті стосовно одного з етапів медіації. Резюме має включати такі складові:

1. Назва етапу.

2. Мета даного етапу (Навіщо цей етап включено до процедури медіації?)

3. Дії медіатора (питання, поведінка тощо)

4. Результат (Чого необхідно досягти по завершенню цього етапу?)

Варіант 2.

Фасилітатор роздає учасникам картки з написаними на них техніками, питаннями, що їх ставить медіатор (як приклади технік), назвами етапів медіації і т.д. \так, щоб у кожного було по декілька карток\. На фліп-чарті малюється дім з 4-ох поверхів, кожен з яких позначає один з етапів медіації: вхід – початок медіації, покрівля – результат. Після цього учасникам пропонують розмістити картки (закріплюються скотчем або булавками) на фліп-чарті так, щоб вони відображали послідовність етапів медіації та дій медіатора. Той, хто має варіант розміщення своєї картки, піднімає руку та аргументує його групі. Якщо варіант правильний, картку прикріплюють. Коли всі картки розміщено, фасилітатор резюмує сказане та підкреслює важливість збереження послідовності в процесі медіації.




Переглядів: 272

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформація для фасилітатора. Історія «Велик Іванка» | Інформація для фасилітатора.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.