Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Портрет медіатора (завдання додому)

Час – 10 хвилин (для надання інструкції).

Мета: визначення рис, які сприяють формуванню довіри сторін до медіатора.

Матеріали: фліп-чарт, маркери, олівці, ластик.

Інструкція. Портрет медіатора

Фасилітатор ділить групу на підгрупи по 5-7 осіб. Завдання кожної підгрупи: до ранку наступного дня у вільний час намалювати портрет медіатора, якому довіряють сторони, і відобразити на ньому знання, навички та цінності, якими має володіти медіатор.

Підсумки дня. Групове обговорення. Вправа «Ми сьогодні»

Час – 10 – 30 хвилин.

Мета: підбиття підсумків, пригадування важливих подій минулого дня.

Інструкція. Групове обговорення. Вправа «Ми сьогодні»

Матеріали: Мовник / Братина, матеріали «Смайлики», фліп-чарт, маркери, ножиці, скотч або клей.

Фасилітатор просить кожного учасника по колу висловитися з приводу того, що цінного він\вона отримали за сьогодні, які нові знання та навички набули. Для цього процесу можна використати Мовник / Братину.

Після цього учасникам пропонується виконати вправу «Ми сьогодні» (інструкцію подано вище – наприкінці першого дня тренінгу).

ДЕНЬ 4

Огляд попереднього дня. Вправа «Моя гордість»

Час – 30 хвилин.

Мета: огляд минулого дня; надання можливості учасникам спробувати себе в ролі Хранителя Кола.

Інструкція. Вправа «Моя гордість»

Матеріали: Мовник / Братина.

Вправа проводиться в Колі. Хранителем виступає один з учасників (визначити, хто хоче спробувати себе в якості Хранителя Кола, фасилітатор просить групу, напередодні). Перед початком фасилітатор дає Хранителю інструкції про правила проведення Кола, відповідає на його питання. Хранитель починає Коло і пропонує учасникам продовжити фразу «Я пишаюсь тим, що вчора я ...». Після завершення Кола Хранитель проводить церемонію закриття Кола.

Інформація для фасилітатора

Варто заздалегідь узгодити з учасниками, хто хоче спробувати себе в ролі Хранителя та обговорити деталі проведення Кола.

Вправа «Портрет медіатора». Презентації

Час – 15-20 хвилин.

Мета: визначення рис, які сприяють формуванню довіри до медіатора.

Інструкція. Вправа «Портрет медіатора»

Матеріали: малюнки груп на тему: «Медіатор, якому довіряють сторони».

Групи презентують малюнки та розповідають про якості та риси медіатора, а фасилітатор записує основні характеристики медіатора на фліп-чарті і підсумовує сказане.




Переглядів: 372

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз досвіду ведення процедури медіації. Групове обговорення | Інформація для фасилітатора

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.