МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Портрет медіатора (завдання додому)Час – 10 хвилин (для надання інструкції). Мета: визначення рис, які сприяють формуванню довіри сторін до медіатора. Матеріали: фліп-чарт, маркери, олівці, ластик. Інструкція. Портрет медіатора Фасилітатор ділить групу на підгрупи по 5-7 осіб. Завдання кожної підгрупи: до ранку наступного дня у вільний час намалювати портрет медіатора, якому довіряють сторони, і відобразити на ньому знання, навички та цінності, якими має володіти медіатор. Підсумки дня. Групове обговорення. Вправа «Ми сьогодні» Час – 10 – 30 хвилин. Мета: підбиття підсумків, пригадування важливих подій минулого дня. Інструкція. Групове обговорення. Вправа «Ми сьогодні» Матеріали: Мовник / Братина, матеріали «Смайлики», фліп-чарт, маркери, ножиці, скотч або клей. Фасилітатор просить кожного учасника по колу висловитися з приводу того, що цінного він\вона отримали за сьогодні, які нові знання та навички набули. Для цього процесу можна використати Мовник / Братину. Після цього учасникам пропонується виконати вправу «Ми сьогодні» (інструкцію подано вище – наприкінці першого дня тренінгу). ДЕНЬ 4 Огляд попереднього дня. Вправа «Моя гордість» Час – 30 хвилин. Мета: огляд минулого дня; надання можливості учасникам спробувати себе в ролі Хранителя Кола. Інструкція. Вправа «Моя гордість» Матеріали: Мовник / Братина. Вправа проводиться в Колі. Хранителем виступає один з учасників (визначити, хто хоче спробувати себе в якості Хранителя Кола, фасилітатор просить групу, напередодні). Перед початком фасилітатор дає Хранителю інструкції про правила проведення Кола, відповідає на його питання. Хранитель починає Коло і пропонує учасникам продовжити фразу «Я пишаюсь тим, що вчора я ...». Після завершення Кола Хранитель проводить церемонію закриття Кола. Інформація для фасилітатора Варто заздалегідь узгодити з учасниками, хто хоче спробувати себе в ролі Хранителя та обговорити деталі проведення Кола. Вправа «Портрет медіатора». Презентації Час – 15-20 хвилин. Мета: визначення рис, які сприяють формуванню довіри до медіатора. Інструкція. Вправа «Портрет медіатора» Матеріали: малюнки груп на тему: «Медіатор, якому довіряють сторони». Групи презентують малюнки та розповідають про якості та риси медіатора, а фасилітатор записує основні характеристики медіатора на фліп-чарті і підсумовує сказане.
|
||||||||
|