МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
I.Basic Parts of Case HistoryFill in the Case History of Mr./Mrs./Ms./Miss N according to the plan given below (use the special boxes (A, B, C) for details) (some gaps can be left without any information): 1) Hospital Register № _____ Department _____ Doctor _____ Admitted to the hospital on _____ Hospitalization days number _____ Discharged from the hospital on _____ Transferred to _____ Died on _____ A)
B)
C)
2) Identification of a patient Name _____ Surname _____ Sex _____ Age _____ Citizenship _____ Place of employment _____ Profession _____ Diagnosis on admission _____ Chief complaints _____ History of present illness _____ Past History _____ Family History ______ A)
B)
C)
3) System Review and Physical Examination Laboratory tests/instrumental invesstigations _____ Clinical diagnosis _____ Complications _____ Surgery notes _____ Surgeon _____ Anaesthetist and anaesthetic used _____ Postoperative treatment _____ Doctor’s recommendations _____ A)
B)
C)
|
|||||||||||||||||
|