МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РАДІОЕЛЕКТРОНІКИ
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ “ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ МЕТОДИ ”
ХАРКІВ 2013
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РАДІОЕЛЕКТРОНІКИ
КафедраІнформатики
«ЗАТВЕРДЖУЮ» Завідувач кафедри Інформатики
______________(проф. Путятін Є.П.) (підпис, прізвище, ініціали)
"____" ____________ 2013 р.
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ
«Обчислювальні методи»
Напрям підготовки 6.040302 «Інформатика»
Спеціальність 7.04030201 «Інформатика»
Факультет Прикладної математики та менеджменту
2013-2014 навчальний рік
ЗМІСТ
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Метою дисципліни є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок застосування основних наближених методів розв`язання типових інженерних задач. Завдання даної дисципліни спрямовується на такі типові задачі діяльності випускника: - володіння основами методів формалізації задач, розробки алгоритмів та складання розрахункових програм математичного та інженерного змісту; - знання основних методів обчислювальної математики, що активно використовуються в інженерній діяльності; - вміння проведення розрахунків на ПК та набуття навичок аналізу отриманих результатів; - уявлення про застосування обчислювальної техніки та числових методів в інженерній діяльності . Цикл лабораторних робіт передбачає активну самостійну роботу студентів. Кожна робота виконується студентом особисто, згідно з варіантом завдання, номер якого має відповідати порядковому номеру студента в журналі академгрупи. Для виконання роботи необхідно: опрацювати теоретичний матеріал, дати відповіді на контрольні запитання, які надаються в цих методичних вказівках, розробити схему алгоритму, скласти програму свого варіанта завдання та розв’язати його на комп’ютері, оформити звіт і захистити його. Звіт повинен мати: номер лабораторної роботи, назву та мету роботи, завдання, схему алгоритму (в деяких випадках – короткий опис алгоритму), роздрук-лістинг тексту програми та результати її розв’язання, аналіз одержаних результатів і висновок щодо роботи. Правила техніки безпеки забороняють студентам вмикати або вимикати ПК, будь-яке обладнання, знімати захисні щити, а також доторкатись до струмопровідних частин обладнання.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|