Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст звіту

 

Звіт має містити:

1. Індивідуальне завдання до роботи.

2. Результати етапу відокремлення коренів рівняння.

3. Алгоритм методу уточнення коренів.

4. Роздруківку програми.

5. Результати обчислювального експерименту і графік.

6. Аналіз отриманих результатів і висновки з роботи.

 

1.6 Контрольні запитання і завдання

 

1. Що с чисельним розв'язком трансцендентного рівняння?

2. На які етапи поділяється процес чисельного розв'язування розв'язком алгебраїчного та трансцендентного рівняння?

3. У чому суть відокремлення коренів рівняння?

4. Наведіть основні методи уточнення коренів рівнянь.

РОЗВ'ЯЗАННЯ СИСТЕМ ЛІНІЙНИХ АЛГЕБРАЇЧНИХ РІВНЯНЬ

Мета роботи

Закріплення практичних навичок розв'язання систем лінійних алгебраїчних рівнянь (СЛАР) точними і наближеними методами.

2.2 Організація самостійної роботи

Вивчити теоретичний матеріал за темою „Розв'язання систем лінійних алгебраїчних рівнянь" [1-4].

 

Склад лабораторного устаткування

 

Лабораторна робота виконується на обчислювальному комплексі, у складі якого: локальна обчислювальна мережа комп'ютерів типу IВМ РС, ОС Windows 2000/XP.

Порядок виконання роботи

1. Вибрати з табл. 2.1 варіант індивідуального завдання (СЛАР вигляду АХ = В, де А - матриця коефіцієнтів, а В- вектор вільних членів СЛАР і метод) згідно з номером прізвища студента в списку групи.

2. Виконати аналіз вхідних даних: чи можливе застосування запропоно­ваного методу до розв'язання отриманого варіанта СЛАР.

3. Розробити алгоритм заданого методу розв'язання СЛАР, запрограмувати його засобами обраної алгоритмічної мови.

4. Отримати розв'язок системи рівнянь за допомогою програми. Підставити отриманий розв'язок в ліву частину кожного рівняння системи, обчислити її значення для кожного рівняння і порівняти результати із значенням правої частини.

5. Для наближених методів (ітерацій, Зейделя) оцінити кількість ітерацій за різних значень точності розв'язку.

6. Зробити висновки, оформити індивідуальний звіт.




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗВ'ЯЗАННЯ АЛГЕБРАЇЧНИХ ТА ТРАНСЦЕНДЕНТНИХ РІВНЯНЬ | Вміст звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.