Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота №11

Тема. Ресурси у соціальній роботі

Мета: встановити значення і важливість ресурсів для відновлення повноцінного соціального функціонування клієнтів соціальних служб

Хід роботи. Група ділиться на 3 підгрупи. Кожна підгрупа отримує картку із завданням та аркуш із намальваною на ньому “сумкою допомоги”.

Завдання 1. Встановити зовнішні та внутрішні ресурси для конкретної ситуації.

Завдання 2. Презентація кожною групою ситуації та підготовленої “сумки допомоги

Завершальне обговорення значення ресурсів у соціальній роботі, підсумки.

Література для самостійного опрацювання:

1. Andolfi M. The myth of atlas: families and the therapeutic story. – New York: Brunner Marel, 1989.

2. Blos P. The adolescent passage: developmental issues. – International University Press, 1979.

3. Gambrill E. Casework: A competency – based approach. – Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall, 1993. – P. 1-5.

4. Gilligan C. In a different voice: psychological theory and women’s development . – Cambridge: Harvard University Press, 1982.

5. Kagan J. The nature of child. – New York: Basic Books, 1984.

6. Siporan М. Introduction to Social Work Practice. – New York: Macmillan, 1975. – P. 17.

Тема 12. Соціальна робота в групі - мезорівень практики (6 год).




Переглядів: 306

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сімейна терапія | Теоретична частина заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.