МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗМІСТ НАУКИ ЗА ТЕМАМИДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА” КАФЕДРА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТА ЕКОНОМІКИ ПРАЦІ ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор з науково-педагогічної роботи ______________ Олексюк О.І. «___» ________________2013 р.
НАВЧАЛЬНО - МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ВИВЧЕННЯ НАУКИ «Розвиток персоналу» МАГІСТЕРСЬКОЇ ПРОГРАМИ Для студентів, що навчаються за спеціальністю 8.03050501 Укладач:Савченко В.А., професор кафедри управління персоналом та економіки праці, доктор екон. наук
Київ КНЕУ 2013 ВСТУП Метою науки є формування теоретичних і прикладних знань у галузі планування, організації, мотивації та контролю розвитку персоналу в умовах запровадження інноваційної-інвестиційної моделі економіки, формування інформаційного суспільства. Завданням науки є отримання студентами стійких сучасних знань з теорії розвитку персоналу, формування у них навиків і вмінь самостійно аналізувати стан розвитку персоналу та розробляти науково-практичні рекомендації щодо його подальшого вдосконалення; формування здібностей до науково-дослідної роботи, а також самостійності та відповідальності в обґрунтуванні та прийнятті рішень з розвитку персоналу. Предметом науки є загальні засади й методи планування, організації, мотивації та контролю розвитку персоналу. Наука «Розвиток персоналу» покликана формувати у студентів компетенції, потрібні для виконання фахових завдань за відповідними первинними посадами. Після опанування науки «Розвиток персоналу» студент повинен знати: − сутність розвитку персоналу та його роль у забезпеченні конкурентоспроможності працівників і самої організації; − процес корпоративного розвитку персоналу організації, що навчається; − місію і цілі організації, що навчається; − цілі роботи служби розвитку персоналу організації; − інформаційно-методичне та нормативно-правове забезпечення розвитку персоналу; − економічні аспекти розвитку персоналу; − прогнозування і планування розвитку персоналу; − систему освіти та професійної підготовки персоналу; − маркетинг освітніх послуг, механізм підготовки і працевлаштування випускників навчальних закладів; − виробничу адаптацію молодих робітників і фахівців; − атестацію та сертифікацію персоналу як методи його оцінювання і подальшого розвитку; − планування й організацію професійного навчання робітників; − планування і організацію підвищення кваліфікації та перепідготовки керівників та фахівців з вищою освітою; − планування трудової кар’єри та роботи з кадровим резервом; − роль і місце соціального управління в плануванні та організації розвитку персоналу; − стимулювання розвитку персоналу. Студент повинен уміти: − визначати стратегію розвитку персоналу організації; − розробляти програми з підвищення конкурентоспроможності персоналу організації, що навчається; − визначати цілі навчання персоналу, розробляти навчальні плани і програми, обґрунтовувати форми і методи навчання працівників; − розробляти проекти розвитку персоналу; − здійснювати оцінку соціальної та економічної ефективності професійного навчання персоналу; − розраховувати додаткову потребу організації в робітниках і фахівцях з вищою освітою і на цій основі визначати обсяги їх професійного навчання у навчальних закладах та безпосередньо на виробництві; − організовувати підготовку кадрів у професійно-технічних і вищих навчальних закладах; − розробляти заходи з маркетингової діяльності навчального закладу та працевлаштування його випускників; − проводити виробничу адаптацію молодих робітників і фахівців з вищою освітою; − розробляти заходи за результатами атестації та сертифікації щодо подальшого розвитку персоналу організації; − здійснювати процес професійного навчання робітників в організації; − планувати і організовувати підвищення кваліфікації та перепідготовки керівників й фахівців з вищою освітою; − організовувати професійно-кваліфікаційне просування робітників та фахівців, формувати резерв керівників в організації; − прогнозувати і планувати соціальний розвиток персоналу в організації; − стимулювати роботодавців та найманих працівників щодо розвитку персоналу організації. Володіти стійкими навичками: − розробляти робочі навчальні плани і програми, обґрунтовувати форми і методи навчання працівників; − визначати показники соціальної та економічної ефективності навчальних програм; − планувати та організовувати професійне навчання всіх категорій персоналу; − проведення атестацій та сертифікацій персоналу і використання їх результатів в плануванні трудової кар’єри працівників, формуванні резерву керівників. Перелік компетенцій відповідно до класів професійних завдань наведено в таблиці 1.
Таблиця 1 Перелік компетенцій
1. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Згідно з навчальним планом бюджет навчального часу становить 144 годин, в тому числі підсумковий контроль – 3 год. Форма підсумкового контролю – іспит. Тематичний план наведено у табл. 2. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН Таблиця 2
ЗМІСТ НАУКИ ЗА ТЕМАМИ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|