Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Для студентів напряму підготовки - 8.03050501 «Економіка підприємства»

Денна форма навчання

№практичного (семінарського) заняття Форма самостійної роботи студента Види практичних (семінарських) занять Максимальна кількість балів
За систематичність і активність роботи на практичних (семінарських ) заняттях
Змістовий модуль №1
Опрацювання проблеми з організації розвитку персоналу в організації, що навчається (тема №1) Робота в малих творчих групах Ділова гра «Організація навчання персоналу»
Вирішення ситуації з розвитку персоналу в організації, що навчається (тема №1) Робота в малих творчих групах Розбір ситуації «Потреба, цілі, форми та методи професійного навчання».
Виконання роботи з розрахунку показників, що характеризують витрати організації на розвиток персоналу (тема №2) Робота в малих творчих групах
Визначення контингенту учнів і слухачів, кошторису витрат на професійне навчання персоналу організації (тема №2) Робота в малих творчих групах
Розрахунок соціальної та економічної ефективності професійного навчання персоналу в організації (тема №2) Робота в малих творчих групах
Розробка балансового розрахунку додаткової потреби у робітниках та джерел її забезпечення (тема №3) Робота в малих творчих групах
Розробка балансового розрахунку додаткової потреби в фахівцях з вищою освітою та джерел її забезпечення (тема №3) Робота в малих творчих групах
Розрахунок обсягів навчання у професійно-технічних і вищих навчальних закладах (тема №3) Робота в малих творчих групах
Опрацювання матеріалу з проведення атестації персоналу (тема №4) Робота в малих творчих групах Ділова гра «Атестація»
Аналіз ситуації «Службова характеристика» (тема №4) Робота в малих творчих групах Розбір ситуації «Службова характеристика»
Аналіз результативності професійного навчання персоналу на виробництві на макрорівні (тема №5) Робота в малих творчих групах
Визначення потреби у навчанні робітників організації (тема №5) Робота в малих творчих групах
Оцінювання ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації робітників (тема №5) Робота в малих творчих групах
Розробка плану самостійного навчання керівників і фахівців в організації (тема №6) Робота в малих творчих групах
Визначення ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації керівників та фахівців організації (тема №6) Робота в малих творчих групах
Планування підвищення кваліфікації керівників і фахівців в організації на поточний та середньостроковий періоди (тема №6) Робота в малих творчих групах
Виконання завдання «Побудова кар’єрограми для менеджера з персоналу» (тема №7) Робота в малих творчих групах
Виконання завдання «План кар’єри» (тема 7) Робота в малих творчих групах
Застосування прогностичних, практичних і навчальних методів оцінювання кандидатів у резерв керівників організації. (тема 7) Тестування Робота в малих творчих групах
Усього балів за роботу на практичних (семінарських) заняттях
За виконання модульних (контрольних) завдань
Модуль Написання модульної контрольної роботи
Усього балів за модульний контроль
За виконання індивідуальних завдань
Обов’язкове завдання
Підготовка одного індивідуального завдання дослідницького характеру за обраною темою
Разом балів за обов’язкові види самостійної роботи студента
Вибіркові завдання
1. Критичний огляд наукових публікацій за обраною тематикою індивідуального завдання дослідницького характеру або за місцем роботи студента
2. Розробка пропозицій щодо вирішення виявлених проблем за обраною тематикою або за місцем роботи студента
3. Розробка прогнозів з обраної тематики або за місцем роботи студента
4. Презентація результатів дослідження за обраною тематикою або за місцем роботи студента, в т.ч. виступ на студентській конференції
Усього балів за виконання вибіркових індивідуальних завдань
Разом балів за СРС
Підсумковий контроль
Письмовий іспит
Разом

Таблиця 3




Переглядів: 269

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.