Змістовий модуль №1
|
| Опрацювання проблеми з організації розвитку персоналу в організації, що навчається (тема №1)
| Робота в малих творчих групах
Ділова гра «Організація навчання персоналу»
|
|
| Вирішення ситуації з розвитку персоналу в організації, що навчається (тема №1)
| Робота в малих творчих групах
Розбір ситуації «Потреба, цілі, форми та методи професійного навчання».
|
|
| Виконання роботи з розрахунку показників, що характеризують витрати організації на розвиток персоналу (тема №2)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Визначення контингенту учнів і слухачів, кошторису витрат на професійне навчання персоналу організації (тема №2)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Розрахунок соціальної та економічної ефективності професійного навчання персоналу в організації (тема №2)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Розробка балансового розрахунку додаткової потреби у робітниках та джерел її забезпечення (тема №3)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Розробка балансового розрахунку додаткової потреби в фахівцях з вищою освітою та джерел її забезпечення (тема №3)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Розрахунок обсягів навчання у професійно-технічних і вищих навчальних закладах (тема №3)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Опрацювання матеріалу з проведення атестації персоналу
(тема №4)
| Робота в малих творчих групах
Ділова гра «Атестація»
|
|
| Аналіз ситуації «Службова характеристика» (тема №4)
| Робота в малих творчих групах
Розбір ситуації «Службова характеристика»
|
|
| Аналіз результативності професійного навчання персоналу на виробництві на макрорівні (тема №5)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Визначення потреби у навчанні робітників організації (тема №5)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Оцінювання ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації робітників (тема №5)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Розробка плану самостійного навчання керівників і фахівців в організації (тема №6)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Визначення ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації керівників та фахівців організації (тема №6)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Планування підвищення кваліфікації керівників і фахівців в організації на поточний та середньостроковий періоди (тема №6)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Виконання завдання «Побудова кар’єрограми для менеджера з персоналу» (тема №7)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Виконання завдання «План кар’єри» (тема 7)
| Робота в малих творчих групах
|
|
| Застосування прогностичних, практичних і навчальних методів оцінювання кандидатів у резерв керівників організації. (тема 7)
| Тестування
Робота в малих творчих групах
|
|
Усього балів за роботу на практичних (семінарських) заняттях
|
|
За виконання модульних (контрольних) завдань
|
Модуль
| Написання модульної контрольної роботи
|
|
Усього балів за модульний контроль
|
|
За виконання індивідуальних завдань
|
Обов’язкове завдання
|
Підготовка одного індивідуального завдання дослідницького характеру за обраною темою
|
|
Разом балів за обов’язкові види самостійної роботи студента
|
|
Вибіркові завдання
|
1. Критичний огляд наукових публікацій за обраною тематикою індивідуального завдання дослідницького характеру або за місцем роботи студента
|
|
2. Розробка пропозицій щодо вирішення виявлених проблем за обраною тематикою або за місцем роботи студента
|
|
3. Розробка прогнозів з обраної тематики або за місцем роботи студента
|
|
4. Презентація результатів дослідження за обраною тематикою або за місцем роботи студента, в т.ч. виступ на студентській конференції
|
|
Усього балів за виконання вибіркових індивідуальних завдань
|
|
Разом балів за СРС
|
|
Підсумковий контроль
|
Письмовий іспит
|
|
Разом
|
|