Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поточний контроль знань

 

Основні засади організації контролю знань студентів магістерського рівня ґрунтуються на особливостях організації навчального процесу магістрів, орієнтованого на поглиблену теоретичну та практичну підготовку. Це дозволяє перевірити та закріпити засвоєні теоретичні засади науки «Розвиток персоналу» під час практичної діяльності на виробництві.

Оцінювання знань студентів здійснюється на основі результатів поточного і підсумкового контролю знань за 100-бальною шкалою. Завдання поточного контролю студентів денної форми навчання оцінюються в діапазоні від 0 до 50 балів (включно), а завдання, що виносяться на іспит – від 0 до 60 балів (включно).

Система поточного контролю знань магістрів передбачає оцінювання їх за такими основними напрямами:

- перевірка теоретичних знань та практичних навичок на практичних (семінарських) заняттях;

- підготовка до практичних занять (тренінгу);

- перевірка виконання індивідуальних завдань дослідницького характеру;

- перевірка самостійних завдань за місцем роботи;

- перевірка виконання критичного огляду наукових публікацій за обраною проблематикою;

- перевірка розробки пропозицій щодо вирішення виявлених проблем з обраної теми наукового дослідження;

- перевірка розробки прогнозів з обраної наукової проблематики дослідження;

- оцінка презентації результатів дослідження на задану проблематику, в т.ч. виступ на студентській конференції.

Поточний контроль активності та систематичності роботи передбачає проведення контрольних замірів засвоєння теоретичних знань та практичних навичок студентами. З цією метою для студентів денної форми навчання встановлено 7 семінарських і практичних занять[1], на яких буде проведено контрольні заміри. Контрольні заміри проводяться у вигляді вирішення аналітично-розрахункових комплексних завдань – 1, 2, 3, 4, 5, 7 заняття (кожне таке заняття (завдання) оцінюється у діапазоні від 0 до 3 балів) та дискусій, експрес-опитувань за шкалою:

бали - Студент отримує, коли студент дав вичерпну, обґрунтовану відповідь, розв’язав правильно задачу
бали - Студент отримує, коли в цілому відповів правильно, але зробив несуттєві помилки при проведенні аналізу відповідних явищ та процесів, не зміг достатньо обґрунтувати пропозиції, помилився у використанні понятійного апарату, є несуттєві помилки у розрахунках
бал - Студент отримує, коли в цілому відповів правильно, але не спромігся належним чином провести аналіз відповідних явищ та процесів, зробити висновки, не обґрунтував пропозиції, помилився у використанні понятійного апарату, показав недостатні знання літературних джерел, є суттєві помилки у розрахунках
0 балів - Студент отримує, коли відповів не правильно, не спромігся належним чином провести аналіз відповідних явищ та процесів, зробити висновки, не обґрунтував пропозиції, помилився у використанні понятійного апарату, показав недостатні знання літературних джерел, не розв’язав задачу

 

По практичному заняттю 6 контрольні заміри проводяться у вигляді вирішення аналітично-розрахункових завдань, тестів. Таке заняття оцінюється у діапазоні від 0 до 2 балів за такою шкалою:

 

бали - Студент отримує, коли студент дав вичерпну, обґрунтовану відповідь, розв’язав правильно задачу
бал - Студент отримує, коли в цілому відповів правильно, але зробив несуттєві помилки при проведенні аналізу відповідних явищ та процесів, не зміг достатньо обґрунтувати пропозиції, помилився у використанні понятійного апарату, є несуттєві помилки у розрахунках
балів - Студент отримує, коли відповів не правильно, не спромігся належним чином провести аналіз відповідних явищ та процесів, зробити висновки, не обґрунтував пропозиції, помилився у використанні понятійного апарату, показав недостатні знання літературних джерел, не розв’язав задачу

 

Таким чином, студент денної форми навчання протягом семестру, виконуючи заплановані робочою програмою і викладачем практичні завдання, може набрати від 0 до 20 балів, а за модуль від 0 до 5 балів. Про план проведення контрольних занять (замірів) викладач повідомляє студентів на першому практичному занятті.

Поточний контроль активності та систематичності роботи передбачає також проведення контрольних замірів засвоєння теоретичних знань та практичних навичок студентами заочної форми навчання. З цією метою встановлено 3 практичних занять[2], на яких буде проведено контрольні заміри. Контрольні заміри проводяться у вигляді вирішення аналітично-розрахункових комплексних завдань, презентацій результатів роботи. Кожне перше та друге практичне заняття (завдання) оцінюється у діапазоні від 0 до 2 балів за шкалою:

2 бали - Студент отримує, коли студент дав вичерпну, обґрунтовану відповідь, розв’язав правильно задачу
1 бал - Студент отримує, коли в цілому відповів правильно, але не спромігся належним чином провести аналіз відповідних явищ та процесів, зробити висновки, не обґрунтував пропозиції, помилився у використанні понятійного апарату, показав недостатні знання літературних джерел, є суттєві помилки у розрахунках
0 балів - Студент отримує, коли відповів не правильно, не спромігся належним чином провести аналіз відповідних явищ та процесів, зробити висновки, не обґрунтував пропозиції, помилився у використанні понятійного апарату, показав недостатні знання літературних джерел, не розв’язав задачу

 

Практичне заняття № 3 «Планування трудової кар’єри і роботи з кадровим резервом» оцінюється в один бал за шкалою:

1 бал - Студент отримує, коли в цілому відповів правильно, але зробив несуттєві помилки при проведенні аналізу відповідних явищ та процесів, не зміг достатньо обґрунтувати пропозиції, помилився у використанні понятійного апарату, є несуттєві помилки у розрахунках
0 балів - Студент отримує, коли відповів не правильно, не спромігся належним чином провести аналіз відповідних явищ та процесів, зробити висновки, не обґрунтував пропозиції, помилився у використанні понятійного апарату, показав недостатні знання літературних джерел, не розв’язав задачу

Таким чином, студент заочної форми навчання, виконуючи заплановані робочою програмою і викладачем завдання, може набрати від 0 до 5 балів, а за модуль також від 0 до 5 балів. Про план проведення контрольних занять (замірів) викладач повідомляє студентів на першому лекційному занятті.

Вибіркові завдання для студентів денної форми навчання оцінюються за 10-бальною шкалою. Оцінка має чотири рівні: 10, 8, 6, і 0 балів.

Виконання студентами денної форми навчання індивідуального завдання дослідницького характеру за обраною темою оцінюється за такими критеріями:

 

Оцінка Критерії
15 балів Студент бездоганно виконав завдання дослідницького характеру і належним чином його оформив у своєму звіті. Інформацію добре проаналізовано, обґрунтовано пропозиції студента щодо підвищення ефективності професійного навчання в організації.
12 балів Завдання дослідницького характеру в цілому виконано, недоліки не мають суттєвого характеру, невикористана частина інформації, є окремі недоліки при здійсненні аналізу інформації.
9 балів Завдання дослідницького характеру в основному виконане, але мають місце окремі недоліки у роботі, ряд розрахунків на сторінках завдання виконано неправильно, відсутній належний аналіз інформації, пропозиції студента недостатньо аргументовані або вони є нереальними.
0 балів Завдання дослідницького характеру не виконано або мають місце суттєві недоліки: розрахунки виконано неправильно; бракує пропозицій студента щодо підвищення ефективності професійного навчання персоналу в організації.

 

 

Оцінювання індивідуальних завдань дослідницького характеру денної форми навчання здійснюється на основі виконання звіту у письмовій формі. Звіт виконується на стандартних аркушах формату А4 на комп’ютері або від руки розбірливим почерком. Звіт скріплюється металевими скобами чи прошивається з лівого краю.

На титульному аркуші студент записує назву міністерства, університету, назву кафедри, яка викладає навчальну дисципліну, назву роботи (Звіт про виконання індивідуальних завдань дослідницького характеру) з науки «Розвиток персоналу», форму навчання, назву факультету, назву спеціальності, прізвище, ініціали студента, прізвище, ініціали викладача. Обсяг звіту для студента денної форми навчання має бути у межах 15 сторінок.

Граничний термін подання звіту на кафедру управління персоналом та економіки праці – за 3 тижні до початку екзаменаційної сесії. Звіти, що надійдуть на кафедру пізніше встановленого терміну, не розглядаються і не оцінюються.

Одержані кафедрою звіти студентів оцінюються (не рецензуються) викладачем у двотижневий термін. Про одержану оцінку студент може дізнатися у викладача під час щотижневої консультації на кафедрі, у крайньому разі – на консультації перед іспитом з науки «Розвиток персоналу».

Додаткові бали, за рішенням кафедри, можуть присуджуватись поза навчальну роботу за наукову діяльність студентів – участь в науково-практичних конференціях, підготовку наукових публікацій тощо. Три цьому загальна кількість балів, що вноситься до екзаменаційної відомості за поточну роботу не може перевищувати 50 балів.

Оцінка за різні види поточної роботи студентів на практичних (семінарських) заняттях та інших індивідуальних завдань фіксуються викладачем в журналах академічних груп і електронному журналі відповідно до чинного порядку.

На останньому практичному (семінарському) занятті сумарна оцінка в балах за результатами всіх видів поточної успішності записується у відомість обліку поточної та підсумкової успішності.

 




Переглядів: 291

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ | Підсумковий контроль знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.