МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант 2
1. Дати коротку техніко-економічну характеристику організації, (підприємства, установи), на якій студент проходить практику. Навести: - повну назву організації, галузеву належність та форму власності; - напрями діяльності організації; - данні про види та обсяги продукції, що виробляються або послуги, що надаються. При аналізі виробничої діяльності показати названі показники в динаміці за останні три роки, зробивши висновки щодо ефективності діяльності організації (підприємства, установи) на ринку. 2. Проаналізувати нормативно-правове забезпечення діяльності служби управління персоналом. Вказати всі законодавчі акти, які використовуються в діяльності служби, з зазначенням випадків та механізму їх застосування. 3. Проаналізувати діяльність служби управління персоналом в організації та проведенні навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації персоналу. Навести дані про кількість працівників та форми проведення навчання та підвищення кваліфікації в організації. Оцінити ефективність діяльності служби управління персоналом в забезпеченні підвищення професійно-кваліфікаційного рівня персоналу. Розробити рекомендації щодо вдосконалення діяльності служби управління персоналом в організації підвищення кваліфікації працівників організації. 4. Проаналізувати організацію кадрового діловодства в службі управління персоналом. Описати призначення, склад документів, порядок ведення, використання та зберігання особових справ працівників, карток персонального обліку працівників та спеціалістів. Навести приклади заповнених документів. 5. Описати процедуру проведення атестації персоналу в організації. Визначити завдання служби управління персоналом в організації та проведенні атестації. Навести розроблені в організації положення та інструкції щодо порядку проведення атестації персоналу. Навести приклади заповнених документів, які оформлюються фахівцями служби управління персоналом при проведенні атестації персоналу.
|
||||||||
|