МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант 4
1. Дати коротку техніко-економічну характеристику організації, (підприємства, установи), на якій студент проходить практику. Навести: - повну назву організації, галузеву належність та форму власності; - напрями діяльності організації; - данні про види та обсяги продукції, що виробляються або послуги, що надаються. При аналізі виробничої діяльності показати названі показники в динаміці за останні три роки, зробивши висновки щодо ефективності діяльності організації (підприємства, установи) на ринку. 2. Проаналізувати організаційно-розпорядче забезпечення діяльності служби управління персоналом. Назвати основні організаційні документи та описати їх призначення та порядок застосування в діяльності служби управління персоналом. Навести приклади чинних в організації положень, посадових інструкцій, правил, які регламентують діяльність служби управління персоналом. 3. Описати механізм взаємодії служби управління персоналом з іншими структурними підрозділами організації. Визначити інформацію (документацію) з управління персоналом, яку служба отримує від інших структурних підрозділів, і, яку їм надає. Оцінити ефективність та розробити пропозиції щодо вдосконалення взаємодії служби управління персоналом з іншими структурними підрозділами організації. 4. Описати призначення та правила оформлення кадрової документації з особового складу: наказів про прийом, переведення, звільнення працівників, про надання відпустки, направлення у відрядження тощо. Навести приклади оформлення зазначених документів. 5. Описати призначення та порядок ведення штатно-посадової книги, алфавітної книги та книги реєстрації наказів службою управління персоналом. Навести приклади заповнення книг. Оцінити своєчасність та правильність ведення названих документів фахівцями служби управління персоналом.
|
||||||||
|