Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок поточного контролю та критерії оцінювання знань студентів з дисципліни (за формами навчання)

Згідно з Порядком оцінювання знань студентів ухваленого Вченою радою університету від 28.05.2009, протокол №9 оцінювання знань студентів здійснюється на основі результатів поточного і підсумкового контролю знань за стобальною системою.

 

5.1 Організація поточного контролю знань студентів денної форми навчання

 

Оцінювання рівня засвоєння теоретичних знань та набутих практичних навичок відбувається за результатами підготовки студентами індивідуальних практичних завдань, що виконуються на базі матеріалів за місцем роботи або за місцем проходження практики.

Індивідуальні завдання для самостійного виконання видаються студентам під час установчої сесії (начитки лекцій). Варіанти індивідуальних завдань для студентів денної форми навчання наведені у пункті 4.3.1 навчально-методичних матеріалів до дисципліни.

У міжсесійний період викладачем, згідно з затвердженим графіком, проводяться індивідуальні консультації з студентами щодо проблематики опрацювання необхідного теоретичного матеріалу та виконання індивідуальних практичних завдань.

За два тижні до початку сесії студенти здають на кафедру виконані індивідуальні практичні завдання . Дата подання робіт фіксується на кафедрі в спеціальному журналі.

Виконання індивідуальної роботи оцінюється в діапазоні від 0 до 50 балів за обов’язкові завдання та від 0 до 20 балів за вибіркові завдання. Кожне практичне завдання індивідуальної роботи оцінюється за шкалою від 0 до 10 балів. Загальна кількість балів, яку може отримати студент за виконання індивідуальної роботи становить від 0 до 70 балів.

 

5.2 Організація поточного контролю знань студентів заочної форми навчання

 

Оцінювання рівня засвоєння теоретичних знань та набутих практичних навичок відбувається за результатами підготовки студентами індивідуальних практичних завдань, що виконуються на базі матеріалів за місцем роботи або за місцем проходження практики.

Індивідуальні завдання для самостійного виконання видаються студентам під час установчої сесії (начитки лекцій). Варіанти індивідуальних завдань для студентів денної форми навчання наведені у пункті 4.3.2 навчально-методичних матеріалів до дисципліни.

У міжсесійний період викладачем, згідно з затвердженим графіком, проводяться індивідуальні консультації з студентами щодо проблематики опрацювання необхідного теоретичного матеріалу та виконання індивідуальних практичних завдань.

За два тижні до початку сесії студенти здають на кафедру виконані індивідуальні практичні завдання . Дата подання робіт фіксується на кафедрі в спеціальному журналі.

Виконання індивідуальної роботи оцінюється у діапазоні від 0 до 15 балів за обов’язкові завдання та від 0 до 5 балів за кожне вибіркові завдання. Завдання індивідуальної роботи оцінюється за шкалою від 0 до 5 балів. Загальна кількість балів, яку може отримати студент за виконання індивідуального завдання становить від 0 до 20 балів. Результати перевірки індивідуальних робіт студентів заочної форми навчання заносяться до екзаменаційної відомості у розділ “Кількість балів за результатами ПМК”.

 

5.3 Організація підсумкового контролю знань студентів всіх форм навчання

 

Формою підсумкового контролю знань студентів з дисципліни “Служба управління персоналом” є:

- для студентів денної форми навчання – модуль;

- для студентів заочної форми навчання – іспит.

Модуль для студентів денної форми навчання проводиться у письмовій формі за теоретичними питаннями. Кількість балів, яку студент може отримати за модуль складає від 0 до 30 балів. Бали, які студенти отримують за виконання індивідуального завдання на базах практики додаються до балів, які студенти отримують за модуль і разом складають підсумкову оцінку за вивчення дисципліни “Служба управління персоналом”, яка виставляється в відомість.

Іспит для студентів заочної форми навчання відбувається у письмовій формі за індивідуальними білетами. Кожний білет містить десять теоретичних питань, кожне з яких оцінюється за шкалою від 0 до 10 балів.

 




Переглядів: 319

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік індивідуальних завдань (тематика рефератів, есе, наукових робіт) | Шкала оцінювання екзаменаційних завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.