МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Юридична відповідальність за порушення вимог природно-заповідного законодавства.Державне керування в області організації охорони природно-заповідного фонду здійснюється Міністерством навколишнього природного середовища. Для забезпечення більше ефективного державного керування територіями й об'єктами природно-заповідного фонду можуть створюватися спеціальні підрозділи Міністерства навколишнього природного середовища на місцях.Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України створена служба державної охорони природно-заповідного фонду України.( см. Постанова Кабінету Міністрів України № 1127 від 14 липня 2000 року). Керування природними заповідниками, біосферними заповідниками, національними природними парками, регіональними ландшафтними парками, а також ботанічними садами, дендрологічними парками й зоологічними парками загальнодержавного значення здійснюється їхніми спеціальними адміністраціями. Державний контроль за дотриманням режиму територій і об'єктів природно-заповідного фонду здійснюється Міністерством екології й природних ресурсів, його органами на місцях і іншими спеціально вповноваженими державними органами. Суспільний контроль за дотриманням режиму використання й охорони природно-заповідних територій і об'єктів здійснюється суспільними інспекторами охорони навколишнього природного середовища, які проводять свою діяльність відповідно до Положення про суспільний контроль в області охорони навколишнього природного середовища. Державний кадастр ведеться з метою забезпечення охорони й відтворення територій і об'єктів природно-заповідного фонду і є найважливішою функцією державних органів виконавчої влади. Згідно ст.56 Закону «Про природно-заповідний фонд України»державний кадастр територій і об'єктів природно-заповідного фонду являє собою систему необхідних і достовірних відомостей про природні, наукові, правові й інші характеристики територій і об'єктів, що входять до складу природно-заповідного фонду. Державний кадастр ведеться з метою оцінки складу й перспектив розвитку природно-заповідного фонду, стану вхідних у нього територій і об'єктів, організації їхньої охорони й ефективного використання, планування наукових досліджень, а також забезпечення державних органів, зацікавлених підприємств, установ і організацій відповідною інформацією, необхідної для рішення питань соціально-економічного розвитку, розміщення продуктивних чинностей і в інших цілях, передбачених законодавством. Державний кадастр природно-заповідного фонду містить відомості про правовий статус, приналежність, режим, географічному положенні, кількісних і якісних характеристиках цих територій і об'єктів, їх природоохоронної, наукової, освітньої, виховної, рекреаційної й іншої цінності.
Порушення вимог законодавства про природно-заповідний фонд спричиняють дисциплінарну, цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність. Міри зазначених видів юридичної відповідальності покладають за правопорушення, які передбачені в ст.64 Закону України «Про природно-заповідний фонд». Читайте також:
|
||||||||
|