Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вплив громади на роботу компаній та відповідальність компаній перед населенням

 

Співіснування бізнесу і територіальних громад є значно тіснішим, ніж це може видатися на перший погляд. Концепція соціальної відповідальності, що пропагує відповідальність керівництва бізнесових компаній перед суспільством та громадами, в межах яких вони функціонують, визначає основні положення, по яких відбувається співпраця між ними. Відповідно до цього бізнесові компанії забезпечують дотримання екологічних, трудових та правових норм що містяться у нормативних документах та різного роду угодах. Окрім цього, компанії, що відчувають потребу у тіснішій співпраці із населенням, детальніше вивчають його потреби і намагаються їх задовольнити.

Як бачимо, в цій моделі існують дві сторони, що мають спільні інтереси, які перетинаються у сфері соціальних інтересів громади. При цьому компанії перебувають під тиском громад, що розгортається у двох площинах:

- первинного контролю за дотриманням нормативних та законодавчих вимог;

- прагненні вирішити соціальні потреби за рахунок бізнесових компаній.

Якщо перша площина в найбільшій мірі є проявом громадянського суспільства, що турбується про середовище свого існування і прагне до його вдосконалення, то друга – будується на ідеї того, що бізнес, який функціонує в межах певної громади, повинен турбуватися про її добробут і забезпечувати її розвиток за рахунок наявних у нього ресурсів.

Соціально відповідальний бізнес в умовах такого тиску сам прагне контакту із громадою і намагається вгадати її потреби, оскільки це відповідає його внутрішнім принципам. В таких умовах громада повинна йти на такий контакт і активно вести діалог із такими компаніями, обговорюючи власні потреби і можливості співпраці. Недотримання компанією принципу соціальної відповідальності вимагає від громади більш активних дій задля впливу на неї, захисту власних прав і реалізації потреб.

Механізм таких дій в найповнішій мірі реалізується через місцеві органи влади, які повинні відстоювати інтереси громади. Проте, за умови без дієвості місцевої влади найкращим інструментом є створення активу, який вестиме переговори від імені громади і організовуватиме різного роду тиск, включаючи фізичне перешкоджання діяльності в межах громади.

В такій ситуації, першочерговою задачею є контроль за дотриманням компанією нормативних та законодавчих вимог. Стосовно ж вирішення соціальних потреб, то воно є неможливим без налагодження відкритого діалогу між компанією і громадою. Таким чином, громада здійснює тиск на підприємства, що функціонують на їх території. Цей тиск проявляється у контролі і прагненні до використання ресурсів компанії для вирішення соціальних потреб.

 




Переглядів: 1531

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Історичні аспекти залучення і розвитку громад: від патронату до соціальних інвестицій | Розвиток партнерств з місцевою владою та громадою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.