МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вплив громади на роботу компаній та відповідальність компаній перед населенням
Співіснування бізнесу і територіальних громад є значно тіснішим, ніж це може видатися на перший погляд. Концепція соціальної відповідальності, що пропагує відповідальність керівництва бізнесових компаній перед суспільством та громадами, в межах яких вони функціонують, визначає основні положення, по яких відбувається співпраця між ними. Відповідно до цього бізнесові компанії забезпечують дотримання екологічних, трудових та правових норм що містяться у нормативних документах та різного роду угодах. Окрім цього, компанії, що відчувають потребу у тіснішій співпраці із населенням, детальніше вивчають його потреби і намагаються їх задовольнити. Як бачимо, в цій моделі існують дві сторони, що мають спільні інтереси, які перетинаються у сфері соціальних інтересів громади. При цьому компанії перебувають під тиском громад, що розгортається у двох площинах: - первинного контролю за дотриманням нормативних та законодавчих вимог; - прагненні вирішити соціальні потреби за рахунок бізнесових компаній. Якщо перша площина в найбільшій мірі є проявом громадянського суспільства, що турбується про середовище свого існування і прагне до його вдосконалення, то друга – будується на ідеї того, що бізнес, який функціонує в межах певної громади, повинен турбуватися про її добробут і забезпечувати її розвиток за рахунок наявних у нього ресурсів. Соціально відповідальний бізнес в умовах такого тиску сам прагне контакту із громадою і намагається вгадати її потреби, оскільки це відповідає його внутрішнім принципам. В таких умовах громада повинна йти на такий контакт і активно вести діалог із такими компаніями, обговорюючи власні потреби і можливості співпраці. Недотримання компанією принципу соціальної відповідальності вимагає від громади більш активних дій задля впливу на неї, захисту власних прав і реалізації потреб. Механізм таких дій в найповнішій мірі реалізується через місцеві органи влади, які повинні відстоювати інтереси громади. Проте, за умови без дієвості місцевої влади найкращим інструментом є створення активу, який вестиме переговори від імені громади і організовуватиме різного роду тиск, включаючи фізичне перешкоджання діяльності в межах громади. В такій ситуації, першочерговою задачею є контроль за дотриманням компанією нормативних та законодавчих вимог. Стосовно ж вирішення соціальних потреб, то воно є неможливим без налагодження відкритого діалогу між компанією і громадою. Таким чином, громада здійснює тиск на підприємства, що функціонують на їх території. Цей тиск проявляється у контролі і прагненні до використання ресурсів компанії для вирішення соціальних потреб.
|
||||||||
|