МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Матриця можливостей та матриця загрозДля оцінки можливостей та загроз підприємству можна, використавши метод SWOT-аналізу, побудувати матриці (приклади наведені в табл. 3.2 та 3.3).
Таблиця 3.2 Матриця можливостей
Зазначені матриці дозволяють оцінити фактори, які можуть з одного боку, становити загрозу, з іншого створюють можливості для розвитку підприємства. Проте поточної діагностики підприємства недостатньо, щоб приймати стратегічно важливі рішення. Для цього потрібна інформація про те, наскільки буде передбачуваною зміна (невизначеність)зовнішнього середовища, а також характер (нестабільність) його зміни. Таблиця 3.3 Матриця загроз зовнішнього середовища
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|