Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Портфельний набір» корпоративної стратегії підприємства

Вибір стратегії – це процес визначення видів бізнесу, які обирає підприємство для довгострокового функціонування та розвитку на ринку товарів чи послуг. Для однопродуктових організацій корпо-ративна стратегія визначає основний вид бізнесу та його можливу модифікацію чи заміну на інший вид. Для корпорацій стратегія скла-дається з набору різних видів бізнесу, які ведуться на різних ринках. Такий набір стратегій називається портфельними стратегіями.

Корпоративна стратегія також називається продуктово-товарною стратегією, яка розробляється щодо окремих напрямів діяльності».

Незалежно від розміру підприємства при визначенні корпора-тивної стратегії важливо забезпечити:

- формування портфеля бізнесів, які підприємство може реалізувати;

- створення необхідних умов для успішного розвитку відібраних бізнесів;

- підтримку результативної діяльності кожного бізнесу і підпри-ємства в цілому.

В зв’язку з тим, що організація володіє обмеженою кількістю ресурсів, які вона вимушена розподіляти між різними видами свого бізнесу, визначення стратегії доцільно проводити на основі концепції «життєвого циклу». Це надає можливість уміло маневрувати наявними ресурсами та ефективно їх використовувати.

В діяльності організації можна виділити такі стратегії:

- зростання за рахунок експансії (проникнення на ринок); диверсифікації (конгломератної – вхід в нову галузь, спорідненої – між організаціями, що випускають споріднену продукцію, неспорідненої – освоєння нових напрямів діяльності, які є доповненням до основної); вертикальної інтеграції (в сторону постачальників, або споживачів); глобалізації діяльності (входження до міжнародних ринків і альянсів);

- стабілізаціїза рахунок модифікації (диференціації) продукції; підтримки власного потенціалу (з використанням паузи – навмисного призупинення виробництва, коли неможливо реалізувати продукцію; обережного просування, для створення потенціалу на випадок «сплеску» попиту); захисту частки ринку (нічого не змінюючи в діяльності, не залучаючи інвестицій, але заохочуючи традиційних споживачів; через концентрацію зусиль на окремому сегменті ринку);

- реструктуризації: операційної, фінансової, власності;

- скорочення діяльності за рахунок скорочення частки ринку, орга-нізованого відступу з ринку, проведення політики «збирання врожаю»;

- ліквідаціїза рахунок санації, проведення процедури банкрутства, закриття;

- комбінована.

Проте, якщо узагальнити ці стратегії з позиції того, що відбувається з бізнесом протягом життєвого циклу, то можна виділити три типи стратегій: стратегія зростання, стратегія стабілізації та стратегія відходу з ринку.

Стратегія виходуполягає в поступовому або прискореному призупинення діяльності, з метою вивільнення ресурсів для більш ефективного їх використання.

Перехідною від стратегії стабілізації до стратегії скорочення є стратегія зняття прибутку(за рахунок скорочення витрат).

Елементами стратегії виходу є стратегія скинення жиру (розпродажу продукції за заниженими цінами); стратегія відмови від незалежності (використання давальницької сировини, передача нововведень, передача частини акцій); стратегія ліквідації (вивільнення ресурсів для їх переводу в інший бізнес).

При цьому слід враховувати, що у фазі зростання підприємство може скористатися стратегіями: прискореного зростання, зростання, стабілізації та скорочення; у фазі стабілізації – стратегіями: зростання, стабілізації та скорочення; у фазі скорочення – стратегіями стабілізації та скорочення.

 




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття корпоративної стратегії та процес її вибору | Порядок вибору корпоративної стратегії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.