Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підготовчий етап реалізації стратегії підприємства

Підготовчий етап розпочинається з формулювання місії, дерева цілей та розробки ієрархії стратегій. Водночас визначаються норми, нормативи, критерії, обмеження, правила, процедури, методи та алгоритми діяльності підприємства.

Для підвищення якості підготовки стратегії підприємства доцільно використовувати об’єктивно-цільовий підхід та певну послідовність реалізації ціле-орієнтованих об’єктів (ЦОО).

Першим елементом формування ЦОО доцільно використовувати структурно-ієрархічний метод. В якості ЦОО на першому рівні ієрархії доцільно використовувати узагальнюючі об’єкти: продукція, ресурси, фінанси.

ЦОО «продукція» охоплює всі об’єкти, що забезпечують процеси розробки нового продукту, удосконалення існуючого продукту, його виробництво та збут (об’єкти маркетингового забезпечення, об’єкти забезпечення розробки та конструювання продукції, об’єкти виконання програми виробництва продукції). Ці об’єкти формують другий рівень ієрархії.

ЦОО «ресурси» охоплюють процеси забезпечення діяльності підприємства сировинними, виробничими, технологічними та трудовими ресурсами, які також формують другий рівень ієрархії.

ЦОО «фінанси» охоплюють такі об’єкти другого рівня ієрархії: джерела фінансового забезпечення, грошові потоки, об’єкти інвестування.

Після закінчення формування об’єктів другого рівня формують об’єкти третього рівня, при необхідності цей процес продовжується на нижчих рівнях.

Другим елементом підготовчого етапу є опис кожного об’єкта підприємства та зовнішнього середовища у вигляді показників та факторів. Ця робота здійснюється для трьох узагальнюючих об’єктів в такій послідовності:

- визначення укрупнених груп показників;

- визначення базових показників;

- визначення довідкових показників;

- визначення відносних показників і алгоритмів їх формування;

Третім елементом підготовчого етапу є виділення тих об’єктів і показників, які необхідно контролювати та вносити відповідні зміни.

Підготовчий етап реалізації стратегії підприємства закінчується формуванням стратегічного плану, який формалізує заходи нап-равленні на проведення постійних змін, зумовлених коливаннями ринкового середовища. Стратегічний план підприємства включає такі заходи першого рівня:

- створення початкової позиції;

- планування процесу змін;

- захист стратегічних змін від конфліктів з оперативними процесами;

- планування процесу впровадження стратегічних змін;

- управління виробничим процесом;

- інституціоналізація нової стратегії;

- здійснення адекватного реагування.

При цьому система заходів підготовчого етапу повинна мати орієнтацію на нову продукцію та споживача. Тому менеджери підприємства повинні забезпечувати вирішення проблем вивчення споживачів та якнайкращого задоволення їхніх потреб.

 

3. Реалізація стратегічного плану підприємства за допомогою моделі BSC

Модель BSC (Balanced Scorecard – збалансована система показників ефективності) на початку 90-х років ХХ століття запропонована американськими вченими Девідом Нортоном та Робертом Капланом.

Ця модель передбачає забезпечення керівника інформацією, необхідною для прийняття рішень. Ця інформація розбивається на чотири взаємозалежних блоки (перспективи) – Фінанси/Економіка, Ринок/Клієнти, Бізнес-Процеси, Інфраструктура /Співробітники (рис. 10.1).

 

 
 





Переглядів: 304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація системи реалізації стратегії на підприємстві | Сфера фінансів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.