Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід уроку

І. Організація навчальної діяльності.

- Діти, давайте пригадаємо:

« Наші очі на уроці…( дивляться і все бачать)

Вуха… ( уважно слухають і все чують)

Голова добре…( думає)

Спинки прямі, руки на парті.

(Хором.)

До роботи всім нам час,

Бо багато її в нас.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Фронтальне опитування

- Що означає бути здоровим?

- Що ви зробили сьогодні вранці, щоб бути здоровими?

- Що ви будете для цього робити в школі, поки знаходитесь на заняттях?

- Що зробите ввечері для цього?

2.Гра « Утвори слова»

Прги (грип)

Ракнусха (краснуха)

Шюлкок (коклюш)

- Назвіть ці поняття одним словом? ( Це хвороби)

- Чи знаєте до яких хвороб вони належать?

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми продовжуємо говорити про здоров’я. Міцне здоров’я – це найдорожчий скарб кожної людини. І дуже важливо вміти зберегти цей скарб. Поговоримо про це детальніше.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1.Бесіда.

- Як ви гадаєте, чому грип, краснуху, кір називають інфекційними хворобами? (Вони викликаються мікробами, вірусами – інфекцією)

2. Робота з тлумачним словником в групах.

- Хто знає значення слів інфекція, мікроби, вірус?

- Ось яке наукове тлумачення мають ці слова.

( Учні кожної групи зачитують пояснення цих слів)

І група. Інфекція – проникнення до організму людини чи тварини збудника хвороби, зараження.

ІІ група. Мікроб – найдрібніший, здебільшого одноклітинний організм, помітний тільки під мікроскопом.

ІІІ група. Вірус – збудник інфекційного захворювання, який розвивається в клітинах людей, тварин і рослин.

2. Робота за таблицею

 

 

- Розгляньте малюнки і скажіть, які ознаки говорять про те, що діти захворіли?

( Відповіді дітей)

3.Розповідь вчителя

- Якщо у тебе з’явились ознаки захворювання, ти повинен покликати на допомогу старших. Не панікуй, не плач, а розкажи, що в тебе болить. Якщо ти себе почуваєш досить погано, треба викликати швидку допомогу за телефоном 103. Викликаючи швидку, треба чітко вказати адресу.

4. Рольова гра « Виклик швидкої допомоги»

- Як правильно викликати швидку допомогу?

- Чи можна жартувати, викликаючи швидку допомогу?

5. Практична робота в групах.

Уявіть, що у нас епідемія.

Завдання. Як ви будете захищати себе в цій ситуації?

( Кожна група захищає свій виступ і демонструє , як виготовити марлеву пов’язку)

V. Закріплення вивченого.

1. Самостійне опрацювання статті підручника ( с. 8)

2. Розгадування кросворда

( Розгадавши кросворд, ви скажете, як можна назвати несприйнятливість організму до інфекційної хвороби)

1.Два брати через гору живуть і ніколи один одного не бачать (Очі)

2.Гарне я і запашне, роботяще змалку,

Люблять діти всі мене вдень і на світанку.

Кажуть, я даю красу, і здоров’я, й силу,

Чистоту у дім несу. Звуть мене всі… ( Мило)

3. Я м’якенька полотнинка, лагідна, як киця.

Я із щічок та волосся промокну водицю (Рушник)

4.Що допомагає твоєму організму впоратися з небезпечними інфекційними хворобам? (Щеплення)

5.Що дістане зубами потилицю? (Гребінець)

6.По квіточках літає, не бджола, не джмелик, а зветься …(Метелик)

7.Що воно за штука, що день і ніч стука? (Серце)

8. Через воду переводить, а сам з місця не сходить. (Міст)

 

 


(Імунітет)

VІ.Підсумок.

1.Комп’ютерна презентація « Щоб не хворіти, потрібно…»

Батусь В. П., учитель початкових класів, Свеська спеціалізована школа № 2 "Ліцей" Ямпільського району Сумської обл.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

2.Дорогі діти, ви – майбутнє нашої країни. Вам вирощувати хліб, водити кораблі , літати навколо землі, будувати міста, лікувати хворих. Отже, бережіть себе змалечку, зміцнюйте своє здоров’я. І ви виростите здоровими, життєрадісними, працьовитими, здатними подолати будь-які труднощі і стоятимете на захисті нашої планети.

3.Рефлексія

1. Що ви очікували від сьогоднішнього уроку?

2. Що цікаве узнали на уроці?

3.Чи поділитесь своїми знаннями , здобутими на уроці, вдома? Якими саме?

VІІ. Домашнє завдання.

1. Виконати завдання в зошиті на с.3-4

2. Скласти правила поведінки під час епідемії грипа.

 




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Розділ ІІ. Методика практичної роботи по аналізу діяльності банку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.