МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Хід урокуІ. Організація навчальної діяльності. - Діти, давайте пригадаємо: « Наші очі на уроці…( дивляться і все бачать) Вуха… ( уважно слухають і все чують) Голова добре…( думає) Спинки прямі, руки на парті. (Хором.) До роботи всім нам час, Бо багато її в нас.
ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Фронтальне опитування - Що означає бути здоровим? - Що ви зробили сьогодні вранці, щоб бути здоровими? - Що ви будете для цього робити в школі, поки знаходитесь на заняттях? - Що зробите ввечері для цього? 2.Гра « Утвори слова» Прги (грип) Ракнусха (краснуха) Шюлкок (коклюш) - Назвіть ці поняття одним словом? ( Це хвороби) - Чи знаєте до яких хвороб вони належать? ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. - Сьогодні на уроці ми продовжуємо говорити про здоров’я. Міцне здоров’я – це найдорожчий скарб кожної людини. І дуже важливо вміти зберегти цей скарб. Поговоримо про це детальніше. ІV. Вивчення нового матеріалу. 1.Бесіда. - Як ви гадаєте, чому грип, краснуху, кір називають інфекційними хворобами? (Вони викликаються мікробами, вірусами – інфекцією) 2. Робота з тлумачним словником в групах. - Хто знає значення слів інфекція, мікроби, вірус? - Ось яке наукове тлумачення мають ці слова. ( Учні кожної групи зачитують пояснення цих слів) І група. Інфекція – проникнення до організму людини чи тварини збудника хвороби, зараження. ІІ група. Мікроб – найдрібніший, здебільшого одноклітинний організм, помітний тільки під мікроскопом. ІІІ група. Вірус – збудник інфекційного захворювання, який розвивається в клітинах людей, тварин і рослин. 2. Робота за таблицею
- Розгляньте малюнки і скажіть, які ознаки говорять про те, що діти захворіли? ( Відповіді дітей) 3.Розповідь вчителя - Якщо у тебе з’явились ознаки захворювання, ти повинен покликати на допомогу старших. Не панікуй, не плач, а розкажи, що в тебе болить. Якщо ти себе почуваєш досить погано, треба викликати швидку допомогу за телефоном 103. Викликаючи швидку, треба чітко вказати адресу. 4. Рольова гра « Виклик швидкої допомоги» - Як правильно викликати швидку допомогу? - Чи можна жартувати, викликаючи швидку допомогу? 5. Практична робота в групах. Уявіть, що у нас епідемія. Завдання. Як ви будете захищати себе в цій ситуації? ( Кожна група захищає свій виступ і демонструє , як виготовити марлеву пов’язку) V. Закріплення вивченого. 1. Самостійне опрацювання статті підручника ( с. 8) 2. Розгадування кросворда ( Розгадавши кросворд, ви скажете, як можна назвати несприйнятливість організму до інфекційної хвороби) 1.Два брати через гору живуть і ніколи один одного не бачать (Очі) 2.Гарне я і запашне, роботяще змалку, Люблять діти всі мене вдень і на світанку. Кажуть, я даю красу, і здоров’я, й силу, Чистоту у дім несу. Звуть мене всі… ( Мило) 3. Я м’якенька полотнинка, лагідна, як киця. Я із щічок та волосся промокну водицю (Рушник) 4.Що допомагає твоєму організму впоратися з небезпечними інфекційними хворобам? (Щеплення) 5.Що дістане зубами потилицю? (Гребінець) 6.По квіточках літає, не бджола, не джмелик, а зветься …(Метелик) 7.Що воно за штука, що день і ніч стука? (Серце) 8. Через воду переводить, а сам з місця не сходить. (Міст)
(Імунітет) VІ.Підсумок. 1.Комп’ютерна презентація « Щоб не хворіти, потрібно…» Батусь В. П., учитель початкових класів, Свеська спеціалізована школа № 2 "Ліцей" Ямпільського району Сумської обл.
2.Дорогі діти, ви – майбутнє нашої країни. Вам вирощувати хліб, водити кораблі , літати навколо землі, будувати міста, лікувати хворих. Отже, бережіть себе змалечку, зміцнюйте своє здоров’я. І ви виростите здоровими, життєрадісними, працьовитими, здатними подолати будь-які труднощі і стоятимете на захисті нашої планети. 3.Рефлексія 1. Що ви очікували від сьогоднішнього уроку? 2. Що цікаве узнали на уроці? 3.Чи поділитесь своїми знаннями , здобутими на уроці, вдома? Якими саме? VІІ. Домашнє завдання. 1. Виконати завдання в зошиті на с.3-4 2. Скласти правила поведінки під час епідемії грипа.
|
||||||||
|