Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Фізична культура в сім’ї. Вплив занять фізичними вправами на гармонійний розвиток майбутньої матері

Фізичне виховання в сім’ї передбачає зміцнення здоров’я та сил і фізичний розвиток дитини. Таке виховання повинно бути першочерговим, тому що пріоритет здоров’я є найвищим. У сім'ї фізичне виховання дітей забезпечують, сприяючи здоровому способу життя, правильно організовуючи розпорядок дня, займаючись спортом, загартовуючи організм дитини. Добирання методів залежить від педагогічної культури родини, її уявлення про цінності, розуміння мети виховання, ролі батьків у становленні особистості дитини, стилю взаємин у сім’ї та ін. Тому методи виховання мають на собі відбиток виховних пріоритетів родини.

Засоби розв’язання виховних завдань у сім’ї є різноманітними.

Батьки стають першими вчителями маленької дитини, але часто процес навчання розпочинається раніше, ніж вони встигають усвідомити цей факт. Діти засвоюють спосіб життя батьків, у сім’ї закладаються основи багатьох умінь, навичок і звичок, виробляються оцінні судження та визначається життєва позиція дитини. Це певною мірою стосується і ставлення до фізичної культури, до активного використання її засобів у побуті з метою зміцнення здоров’я, усебічного розвитку та змістовної організації дозвілля.

За даними найоптимістичніших наукових досліджень, сьогодні фізичним вихованням дітей цікавиться не більше ніж 20 % батьків. Учителі повинні прагнути зробити батьків кожного школяра прихильниками фізичної культури, а отже, своїми однодумцями. Для успішного залучення всіх учнів до занять фізичними вправами необхідно, передусім, переконати батьків в оздоровчій ролі фізичної культури, довести їм, що одним із завдань фізичного виховання є формування звички до праці, зокрема навчальної.

Для забезпечення ефективності фізичного виховання батьки повинні знати, який виховний вплив на дітей здійснюється на уроках і в позаурочний час. Такі знання необхідні для дотримання наступності та забезпечення єдиної педагогічної лінії у висуванні вимог до дитини. Адже в комплексі виховних заходів кожен елемент повинен чітко виконувати свої функції, якщо ні, то система не працюватиме.

Школа переважно навчає руховим діям. Для оздоровчо-гартувального впливу на організм, формування постави, виховання гігієнічних навичок найкращі умови має сім’я. Батьки зазвичай не навчають свою дитину техніці стрибка, але виховний вплив триває і тоді, коли дитина їсть, грається або відпочиває. Робота над поставою, культурою поз (хода, жестикуляція, міміка) відбувається паралельно з навчанням дітей спілкування з людьми, поважного ставлення до них. Отже, замінити сімейне виховання неспроможна жодна інституція. Сім’я завжди була й залишається природним середовищем первинної соціалізації дитини.

Більшість батьків, на жаль, ставлять під сумнів цінність занять фізичними вправами, отже, і доцільність витрачання часу на цей вид діяльності.

Функції батьків в організації фізичного виховання дітей можна згрупувати таким чином:

- створення необхідних матеріально-технічних умов для занять удома;

- контроль і сприяння дотриманню дітьми режиму дня, правил особистої гігієни, загартовування, виконанню ранкової гімнастики та домашніх завдань;

- особиста участь у змаганнях сімейних команд, днів здоров’я, спортивно-художніх вечорах і святах, іграх, розвагах, прогулянках;

- організація змагань та ігор на дитячих майданчиках за місцем проживання і в школі;

- виконання обов'язків громадських тренерів і суддів.

Успішне розв’язання завдань фізичного виховання учнів є можливим лише за умови спільних, погоджених дій школи та сім’ї. Школа навчає дітей виконувати фізичні вправи, дає необхідні знання, інструктує та консультує. Оздоровлення та загартовування дітей, формування постави, розвиток рухових і виховання морально-вольових якостей засобами фізичної культури школа та сім’я здійснюють разом. Сім’я відіграє основну роль щодо формування у дітей звички розумно проводити дозвілля, гігієнічних навичок. Умовний розподіл обов’язків свідчить про те, що ані школа без сім’ї, ані сім’я без школи не зможуть успішно виховувати молоде покоління.

 




Переглядів: 4890

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізичне навантаження та відпочинок як фактори впливу на фізичний розвиток | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.