Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінка сили м'язів в балах

0 - активні рухи відсутні.

1 - активні руху відсутні, рука обстеженого відчуває напругу м'язів.

2 - активні руху можливі за допомогою обстежуваного або в полегшеному вихідному положенні.

3 - самостійні активні рухи, однак хворий не може подолати навіть невеликий опір досліджує.

4 - самостійне активні рухи з подоланням невеликого опору досліджує.

5 - сила м'язів пошкодженої кінцівки дорівнює силі м'язів здорової кінцівки.

 

4. Профілактика травматизму.Профілактика спортивних травм є важливим розділом медичного контролю. Спортивна травма - це пошкодження під час занять фізкультурою і спортом.

Причиною спортивних травм є порушення режиму тренувального процесу, від присутність страховки, виконання складних вправ без належної підготовки, порушення санітарно-технічних вимог у місцях занять, поганої якості спортивний інвентар, заняття в стані стомлення, умисна грубість партнерів, недисциплінованість.

Спортивні травми підрозділяють на легкі, середньої тяжкості, тяжкі та зі смертельним результатом.

Легка травма - невеликі садна, забиті місця, розтягнення зв'язок, що не вимагають припинення занять.

Травма середньої тяжкості - обширно розміщена садна, сильні забої, виражене розтягнення з частковим розривом зв'язок і м'язів, закриті переломи фаланг пальців кисті, що можуть викликати втрату спортивної і загальної працездатності більше одного, дня.

Важкі спортивні травми - вивихи, переломи, що вимагають госпіталізації.

Фельдшер, медичні сестри повинні знати особливості реєстрації та обліку спортивних травм. Легка травма після надання допомоги реєструється в журналі. При травмі середньої тяжкості крім запису в журналі складають акт про спортивну травмі в двох примірниках за підписом трьох осіб.Постраждалий передає акт в лікувальний заклад, в якому отримує лікування і лікарняний лист непрацездатності з дня отримання травми. Спортивна травма прирівнюється до виробничої.

При важкій травмі спортсмена направляють в стаціонар і крім перерахованих документів надсилають повідомлення в лікарсько-фізкультурний диспансер.

Всі випадки спортивних травм аналізують на тренером раді за участю лікарів з метою виявлення та усунення причин, що призвели до травми.

 

5. Психолого-педагогичний контроль.В основі педагогічного процесу спортивного тренування спортсменів з інвалідністю лежить комплексне рішення діагностичних, виховних, тренувальних, корекційних та розвиваючих завдань відповідно до індивідуалізованої і вмотивованої діяльності.

За допомогою комп'ютерної діагностики визначається рівень фізичного стану. За допомогою тестових вправ визначається фізична підготовленість. Всі три параметра розглядаються як основні складові в педагогічному процесі для раціонального планування оздоровчої тренування.

Виховна спрямованість полягає в формуванні засобами фізичної культури сміливості, рішучості, наполегливості при розвитку фізичних якостей, в розумі-ванні формувати поставу, в освоєнні правил поведінки в критичних ситуаціях, пов'язаних з ускладненням захворювання.

Оздоровча спрямованість передбачає підвищення захисних сил організму до дії несприятливих чинників зовнішнього середовища, зміцненню серцево-судинної, дихальної та імунної систем організму. Зміцненню м'язів, що сприяють підтриманню постави, утриманню хребта та м'язів рухового апарату, розвитку сенсомоторного потенціалу та рухових функцій. Оздоровчий ефект пов'язаний з підвищенням аеробних можливостей організму і підвищенням його резистентності. При виконанні циклічного навантаження враховується її направлення. Робота на витривалість регламентується тривалістю роботи і частотою серцевих скорочень в зонах інтенсивності і залежить від вибору навантажень для розвитку рухових якостей.

Оздоровча спрямованість - формування фізичної культури особистості. Строго дозоване навантаження залежно від функціонального стану організму та рівня підготовленості дозволяє підвищити функціональні можливості організму.

Тренувальна спрямованість має загальну і спеціальну спрямованість на виховання рухових умінь і соціально-психологічних якостей, які сприяють успішному оволодінню фізичними якостями і психомоторними функціями.

Корекційнаспрямованість здійснюється на кожному навчальному занятті і має виборче зміцнення м'язової системи, спираючись на морфологічні та функціональні показники. В комплекс спеціальних вправ включаються вправи на силу м'язів, що приймають участь у підтримці хребта і його вигинів, при цьому застосовуються статичні та динамічні методи розвитку сили.

Заняття лікувальним плаванням є найважливішою складовою в корекційно-реабілітаційної роботи з даним контингентом студентів Загальновідомо, що завдяки впливу водного середовища зміцнюється нервова система, активізується обмін речовин і робота внутрішніх органів. Вода надає болезаспокійливу дію, знімає втому м'язів, служить загортовуючим фактором, створює позитивний емоційний тонус, сприяє розвантаженню хребта, покращує умови функціонування м'язово-зв'язкового апарату і, тим самим, зменшує і стабілізує його деформацію.

Крім педагогічної корекційної спрямованості існує розвиваюча спрямованість, яка заснована на організації цілеспрямованої діяльності студентів з формування і розвитку особистісних якостей з урахуванням вже сформованих індивідуально-психологічних особливостей. Фізичні вправи сприяють розвитку психомоторних здібностей, формуванню ідеомоторних уявлень для оволодіння і управління м'язово-руховими відчуттями. Ефект оздоровчої тренування буде очевидний в тому випадку, якщо діяльність буде вмотивована на основі внутрішньої - спадково закріпленої чи зовнішньої – при здобутою досвідом потреби у формуванні потрібних цінностей, спрямованих на підтримання власного здоров'я, ведення здорового рівня життя за рахунок рухової діяльності.

 

6. Контроль на спортивних базах.Обов'язковим розділом роботи медичного персоналу є контроль на спортивних базах. Необхідно перевіряти санітарний стан місць занять та умови, в яких вони проводяться: температуру повітря, освітлення, вентиляцію, чистоту в спортивному залі, підсобних приміщеннях (туалет, душові, роздягальні кімнати), стан снарядів, обладнання, одягу, взуття займаються, наявність аптечки та її укомплектованість. При виявленні порушень слід домагатися їх усунення.

Лікарсько-педагогічні спостереження під час занять проводять спільно з тренером для оцінки оздоровчого ефекту. Опитування, візуальні спостереження, хронометраж занять з підрахунком пульсу до, під час і після занять допомагають визначити щільність заняття. При цьому враховують тільки чистий час, витрачений на вправи. Наприклад, якщо на заняттях протягом 45 хв на вправи припадає 32 хв, то щільність складе

Якщо щільність заняття у здорових людей менше 60%, то воно малоефективне. При правильно побудованому занятті найбільша частота пульсу повинна бути в середині заняття. При виявленні одного з ознак вираженого перевтоми заняття слід припинити. Ці ознаки наступні: різке почервоніння або блідість шкіри, синюшність губ, страдницький вираз обличчя, різко прискорене дихання, тремтіння рук, запаморочення, головний біль, біль в правому підребер'ї, нудота, іноді блювота.

На змаганнях медична сестра спільно з суддею перевіряє стан місць змагань, інвентарю, забезпеченість питною водою, туалетами, роздягальнями кімнатами, душем. Контролює правильність оформлення заявок.

У заявці має бути вказаний вік, кваліфікація, вид змагання, висновок лікаря про допуск. Підпис лікаря та печатка медичного закладу повинні стояти проти прізвища кожного учасника і в кінці заявки після підписів представників спортивної організації із зазначенням загального числа спортсменів та дати. При виявленні порушень спільно з суддею вжити заходів щодо їх усунення. Під час змагань стежити за самопочуттям спортсменів, вживати заходів з профілактики травм, захворювань, а при необхідності надати першу допомогу. Медичний персонал повинен мати необхідні медикаменти, інструменти, перев'язувальний матеріал.

 




Переглядів: 4644

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкали оцінки тонусу і сили м'язів кінцівок в балах. | Загальні параолімпійські класифікації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.