Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Табличний спосіб задання функції, лінійна інтерполяція.

Інтегральне числення і диференціальні рівняння.

Обчислювальна математика

Лекція № 8

Табличний спосіб задання функції, лінійна інтерполяція.

Навчальна мета: вміти розв’язувати задачі на лінійну інтерполяцію.

Розвивальна мета: розвивати швидкі та точні обчислювальні навички, увагу, пам’ять, спостережливість, шляхом розв’язування завдань.

Виховна мета: виховувати уважність та акуратність.

 

Нехай у результаті експерименту відомі значення функції yi=y(xi) у вузлах інтерполяції х1, х2, хп і потрібно відновити її значення при інших хÎ[ х1, х2, хп]. Задача інтерполяції полягає у побудові функції р(х), яка інтерполює і приймає у вузлах інтерполяції ті ж значення. що і функція y(x) і дозволяє визначити значення з достатньою точністю, для будь-якого проміжного хÎ[ х1, х2, хп], тобто р(х) y(x).

Лінійна інтерполяція є найпростішим видом інтерполяції і полягає в заміні вихідної функції кусочно-лінійною Р(х)=а01х, що проходить через задані точки і, уі), (хі+1, уі+1) інтервалу [ хі, хі+1], в якому знаходиться цікаве нас значення х*

Невідомі коефіцієнти а0, а1 можна знати через систему рівнянь:

будується лінійна функція :

В результаті можна визначити відповідне значення функції

……….(1)




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ISO 10011-3:1991. Управління програмами перевірок. | Реалізація за допомогою електронних таблиць.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.