МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Диференціація системи закладів для дітей, що потребують корекції психофізичного розвиткуСистема корекційної освіти це сукупність різних типів закладів, які забезпечують відповідну освіту, виховання, корек- ційну роботу, соціальну допомогу дітям з вадами психофізичного розвитку. Організація спеціальних закладів ґрунтується на певних принципах. Окремі з них є загальними для побудови загальноосвітніх закладів України. Це, зокрема: · державний характер освіти; · єдина перспективна мета; · наступність у ланках освіти; · загальність і обов'язковість навчання; · доступність закладів; · урахування вікових особливостейдитини; · відокремлення закладів від політики, церкви. Проте слід враховувати і спеціальні принципи, які стосуються осіб з вадами психофізичного розвитку, зокрема: · диференційованість закладів залежно від категорії порушення, ступеня інтелекту, можливості самостійно пересуватись, сформованості навичок самообслуговування; · поєднання загальноосвітнього і професіішо-трудового навчання; · корекційна спрямованість навчання і виховання. Більша частина спеціальних закладів підпорядковується Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України Другу ланку складають заклади Міністерства праці та соціальної політики; третю заклади, підпорядковані Міністерству охорони здоров'я. У кожної ланки своя мета, яка передусім зорієнтована на можливості дитини та реалізацію її потреб. Заклади системи Міністерства освіти і науки покликані забезпечувати навчально-виховну і корекційну роботу. Заклади Міністерства праці та соціальної політики проводять соціальну роботу, здійснюють догляд. Заклади, підпорядковані Міністерству охорони здоров'я, передусім оздоровлюють дітей, забезпечують лікувально-корекційну роботу. У всіх типах закладів діти одержують різнобічну допомогу — педагогічну, психологічну, медичну, соціальну тощо. При виборі для дитини закладу враховуються такі показники. · вік дитини; · категорія аномального розвитку (нозологія); · конкретний клінічний діагноз; · інтелектуальний ступінь; · особливості психофізичного розвитку; · потреби і можливості дитини.
|
||||||||
|