Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 24

Дослідження рядів на збіжність

Мета заняття Набуття вмінь та навичок визначати збіжність рядів.

Розвивати логічне мислення, вміння орієнтуватися при виборі ознак збіжності рядів.

Студенти повинні знати::поняття числових рядів,гармонічного ряду, властивості числових рядів; поняття знакододатного ряду, достатні ознаки збіжності; поняття знакозмінного ряду, його властивості, ознаку Лейбніца.

Студенти повинні вміти: виконувати найпростіші дослідження числових рядів; досліджувати ряди на збіжність; користуватися різними ознаками при дослідженні рядів на збіжність.

План самостійного розв’язування задач

Для вивчення цієї теми студенти отримують індивідуальні завдання, в яких треба дослідити ряди на збіжність, використовуючи відповідну ознаку.

Для цього треба:

1.Повторити поняття числового та степеневого рядів;

2.Знати,що таке сума ряда і як за означенням її знайти;

3.Повторити ознаки збіжності рядів:

- ознаку порівняння

- ознаку Даламбера

- ознаку Коші

- Ознаку Лейбніца

4.Знайти суму ряду

1. 2.

3. 4.

5. 6.

7. 8.

9.

10.

11.

12 . 13. .

14. . 15.

16.

 

Література : В.П.Дубовик, І.І.Юрик „Вища математика”, К.,”АСК”,2001, стор.505 – 509.

 

Для більш глибокого вивчення теми рекомендовано обрати одну із запропонованих тем для написання реферату.

Теми рефератів:

1.Ряди Фур'є і їх застосування.

2.Ряд Лейбніца.

 

 




Переглядів: 313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Існують границі | Київ 2013 1 страница

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.