Перший день
ТЕМА 1. «Адресати судового рішення» Завдання:
• з’ясувати загальні та індивідуальні потреби таких ключових адресатів су-дових рішень, як сторони, суспільство, суди;
• виробити вміння виявляти рівень задоволення цих потреб у судових рішеннях;
• виробити навички врахування очікувань ключових адресатів судових рішень.
Форми роботи:
Міні-лекція: «Хто є адресатами судового рішення і як задовольнити їхніочікування»
Робота у групах: Аналіз вибраних судових рішень під кутом зору урахуванняочікувань адресатів судових рішень. Представлення та узагальнення резуль-татів роботи в групах
ТЕМА 2. «Якісне судове рішення» Завдання:
• з’ясувати неюридичні критерії якісного судового рішення;
• виробити вміння критично оцінювати судове рішення під кутом зору цих критеріїв;
• виробити навички врахування критеріїв якісного судового рішення.
Форми роботи:
Мозковий штурм: «Що є критеріями якісного судового рішення?» Міні-лекція: «Критерії якісних судових рішень»
Посібник із написання судових рішень
Робота у групах: Аналіз вибраних судових рішень крізь призму критеріїв якостісудових рішень. Представлення та узагальнення результатів роботи в групах
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: