Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перший день

 

ТЕМА 1. «Адресати судового рішення» Завдання:

 

• з’ясувати загальні та індивідуальні потреби таких ключових адресатів су-дових рішень, як сторони, суспільство, суди;

 

• виробити вміння виявляти рівень задоволення цих потреб у судових рішеннях;

 

• виробити навички врахування очікувань ключових адресатів судових рішень.

 

Форми роботи:

 

Міні-лекція: «Хто є адресатами судового рішення і як задовольнити їхніочікування»

 

Робота у групах: Аналіз вибраних судових рішень під кутом зору урахуванняочікувань адресатів судових рішень. Представлення та узагальнення резуль-татів роботи в групах

 

ТЕМА 2. «Якісне судове рішення» Завдання:

 

• з’ясувати неюридичні критерії якісного судового рішення;

 

• виробити вміння критично оцінювати судове рішення під кутом зору цих критеріїв;

 

• виробити навички врахування критеріїв якісного судового рішення.

 

Форми роботи:

 

Мозковий штурм: «Що є критеріями якісного судового рішення?» Міні-лекція: «Критерії якісних судових рішень»


Посібник із написання судових рішень

 

 

Робота у групах: Аналіз вибраних судових рішень крізь призму критеріїв якостісудових рішень. Представлення та узагальнення результатів роботи в групах

 




Переглядів: 201

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма практикуму | ТЕМА 3. «Підготовка до написання судового рішення. Пошук та побудова аргументів»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.