Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 4.3. Спільна робота дошкільного навчального закладу і сім'ї з розвитку мовлення дітей

Питання для обговорення

 

1. Роль сім'ї у розвитку мовлення, реалізації вимог базового компо­нента дошкільної освіти, мовленнєвій підготовці дитини до школи.

2. Завдання дошкільних закладів у роботі з сім'єю щодо реалізації мовленнєвого аспекту БКДО.

3. Форми і зміст роботи дошкільного закладу і сім'ї з розвитку мов­лення дітей, які відвідують дошкільні заклади та тих, які виховуються вдома.

Основні категоріїта поняття

Сім'я, єдність вимог, педагогічна освіта, батьківські семінари, лек­торії, школи батьків, відкриті дні, педагогічні бюлетені, батьківські куточки, відвідування дітей вдома, батьківські збори, консультації, папки-пересувки.

Вислови про мову, мовлення

Говоріть з дитиною так, щоб не калічити своєї мови ні на зразок дитя­чої вимови, ні т примхами моди: свою ніжність до дитини й свою гідність можна висловити й без будь-якого нівечення...

Говоріть з дитиною правильною мовою, слідкуйте за своїми мовними огріхами й негайно виправляйте їх, якщо вони зірвалися з язика. Відучуйте й дітей від помилок випадкових, а тим паче — навмисних...

ІСрезневський.

Тільки справжній друг дітей може порадити батькові й матері піклу­ватися насамперед про те, щоб їхня дитина засвоювала виразність рідної мови, розвивала чуття мови разом із розумом та духовними силами і в по­дальшій мовній освіченості дитина постійно послуговувалася цими знаннями.

І. Срезневський.

Спеціально організовані заняття допомагають дітям підготуватися до школи, але без допомоги батьків така підготовка буде не якісною. Дитина потребує постійного закріплення знань: відкриття, зроблені вдома, вона по­винна перевірити і закріпити в дитячому садку, І, навпаки, знаннями, одер­жаними в дитячому садку, їй потрібно поділитися з домашніми.

Л.Ієговська.

Природне мовленнєве середовище — це мовлення, яке сприймає дитина в природніх умовах: мовлення членів сім'ї, товаришів, знайомих, мова радіо і телебачення, мова книжок, які читають дитині, тощо.

М.Львов.

Стрижневою (вертикальною) ідеєю механізму побудови освітнього мов­леннєвого середовища є трансформація дитиною цінностей світу, мовленнє­вої культури, соціуму в особистісний внутрішній світ цінностей.

К.Крутій.

Давайте ж підніматися, дорогі колеги, на цю сходинку так, щоб діти не від­чували втоми, щоб кожен крок до знань був гордим злетом птаха, а не стомле­ною ходою знесиленого подорожнього, що знемагає під непосильною ношею.

В. Сухомлинський.

Завдання для самостійної роботи




Переглядів: 1522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичний вимір на педагогічну практику | РОБОТА З СХЕМАМИ, ТАБЛИЦЯМИ ТА МОДЕЛЯМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.