Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Створенная проекту

Лабораторна робота

Тема : Побудова основи креслення прямої спідниці по методиці ЦНДІШП.

Мета :Ознайомитись та вивчити основні навички роботи в програмі “ Julivi. “

Навчитись створювати новий проект , заповнювати таблиці вимірювань, будувати креслення конструкції, будувати шви.

 

 

Завдання.

Створенная проекту

 

Вибрати пункт меню Проект / Новий. На екран виходить вікно відкриття нового файлу, в якому потрібно вказати, в даному випадку, що група називатиметься ЦНДІШП, проект називатиметься «ЦНДІШП - Спідниця». Крім того, можна виконувати побудови з посиланням на Розмірну базу (Наприклад – базу, заповнену згідно даних ГОста 17-326-81: «Типові фігури жінок»)

 

 

  • Натиснути кнопку Так. Створений проект відразу потрапляє в робоче вікно програми.
  • Потім заповнити таблиці даних, які використовуватимуться в побудові|шикуванні|.

Для цього потрібно натиснути|натискувати| на кнопку (вихідні|вихідні| дані) кнопкового меню.

На екран виходить таблиця введення даних.

 

 

Заповнити закладку Обмірні:

 

 

Заповнити закладку Прибавки і константи:

 

Заповнити закладку Змінні:

 

 

 

Побудова| креслення конструкції спідниці

1. Поставити початкову точку P1 в довільному місці екрані за допомогою функції Довільно розташована крапка (кнопка кнопкового меню);

 

2. Поставити точку P2 на відстані Дтс/[2] від точки P1 під кутом 90 градусів за допомогою функції Крапка, розташована на заданій відстані і під заданим кутом щодо іншої крапки (кнопка кнопкового меню);

3.Побудувати пряму L1 з точки P1 під кутом 90 градусів за допомогою функції Пряма з крапки під довільним кутом(кнопка кнопкового меню);

 

4. Побудувати|спорудити| пряму L2| |із|з точки P1| під кутом 0 градусів за допомогою тієї ж самої функції;

5. Побудувати|спорудити| пряму L3| |із|з точки P2| під кутом 0 градусів за допомогою тієї ж самої функції;

6. Поставити точку P3 на відстані Сб+пб від точки P2 під кутом 0 градусів за допомогою функції Крапка, розташована на заданій відстані і під заданим кутом щодо іншої крапки (кнопка кнопкового меню);

7. Побудувати пряму L4 з точки P3 під кутом 90 градусів за допомогою функції Пряма з крапки під довільним кутом(кнопка кнопкового меню);

8. Поставити точку перетину P4 лінії L4 з лінією L2 за допомогою функції Точка перетину двох ліній(кнопка кнопкового меню);

9. Поставити точку P5 на відстані Дсп-влт від точки P4 під кутом 270 градусів за допомогою функції Крапка, розташована на заданій відстані і під заданим кутом щодо іншої крапки (кнопка кнопкового меню);

10. Поставити точку P6 між точками P2 і P3 що ділить відстань в співвідношенні [0.5] за допомогою функції Крапка, що ділить відстань між двома іншими в заданому співвідношенні(кнопка кнопкового меню);

11. Побудувати пряму L5 з точки P6 під кутом 90 градусів за допомогою функції Пряма з крапки під довільним кутом(кнопка кнопкового меню);

12. Поставити точку P7перетину лінії L2 з лінією L5 за допомогою функції Точка перетину двох ліній(кнопка кнопкового меню);

13. Поставити точку P8 на відстані 0,5 від точки P7 під кутом 270 градусів за допомогою функції Крапка, розташована на заданій відстані і під заданим кутом щодо іншої крапки (кнопка кнопкового меню);

14. Поставити точку P9 на відстані 0,8см від точки P1 під кутом 270 градусів за допомогою функції Крапка, розташована на заданій відстані і під заданим кутом щодо іншої крапки (кнопка кнопкового меню);

15. Побудувати відрізок L6 довжиною рівної Дізд від точки P9 під кутом 90 градусів за допомогою функції Відрізок заданої довжини (кнопка кнопкового меню);

16. Побудувати точку Р11 на перетині вертикалі з точки Р5 і горизонталі з точки Р10 за допомогою функції Точка перетину вертикалі з горизонталлю (кнопка кнопкового меню);

17. Побудувати| точку Р12 на перетині|| вертикалі зточки Р8 і горизонталі з| точки Р10 за допомогою тієї ж команди;

18. Побудувати відрізок L7, що сполучає точки Р10 і Р12 за допомогою функції Відрізок між двом крапками (кнопка кнопкового меню);

19. Побудувати|| відрізок L8|, що сполучає|з'єднує|сполучаессссс точки Р12 і Р11 за допомогою тієї ж команди;

20. Побудувати| відрізок L9|, що з'єднує|сполучає точки Р11 і Р5 за допомогою тієї ж команди;

21. Побудувати відрізок L10|, що |з'єднує|сполучає точки Р9 і Р8 за допомогою тієї ж команди;

22. Побудувати| відрізок L11|, що |з'єднує|сполучає точки Р8 і Р5 за допомогою тієї ж команди;

23. Побудувати точку Р13, розташовану між точками Р8 і Р5 на відстані [0.25]*Свит за допомогою функції Крапка, розташована на лінії на заданій відстані (кнопка кнопкового меню);

24. Побудувати точку Р14, симетричну точці Р13 щодо лінії L5 за допомогою функції Крапка, симетрична даною відносно лінії (кнопка кнопкового меню);

25. Поставити точку P17 між точками P2 і P6 що ділить відстань в співвідношенні [0.4] за допомогою функції Крапка, що ділить відстань між двома іншими в заданому співвідношенні(кнопка кнопкового меню);

26. Побудувати пряму L13 з точки P17 під кутом 270 градусів за допомогою функції Пряма з крапки під довільним кутом(кнопка кнопкового меню);

27. Поставити точку перетину P18лінії L10 з лінією L13 за допомогою функції Точка перетину двох ліній(кнопка кнопкового меню);

28. Побудувати точку Р19, розташовану між точками Р18 і Р8 на відстані Рзв/[2] за допомогою функції Крапка, розташована на лінії на заданій відстані (кнопка кнопкового меню);

29. Побудувати точку Р20, симетричну точці Р19 щодо лінії L13 за допомогою функції Крапка, симетрична даною відносно лінії (кнопка кнопкового меню);

30. Поставити точку P21 між точками P3 і P6 що ділить відстань в співвідношенні [0.4] за допомогою функції Крапка, що ділить відстань між двома іншими в заданому співвідношенні(кнопка кнопкового меню);

31. Побудувати пряму L14 з точки P21 під кутом 270 градусів за допомогою функції Пряма з крапки під довільним кутом(кнопка кнопкового меню);

32. Поставити точку перетину P22 лінії L11 з лінією L14 за допомогою функції Точка перетину двох ліній(кнопка кнопкового меню);

33. Побудувати точку Р23, розташовану між точками Р22 і Р5 на відстані Рпв/[2] за допомогою функції Крапка, розташована на лінії на заданій відстані (кнопка кнопкового меню);

34. Побудувати точку Р24, симетричну точці Р23 щодо лінії L14 за допомогою функції Крапка, симетрична даною відносно лінії (кнопка кнопкового меню);

35. Поставити точку P25 на відстані Дзв від точки P18 під кутом 90 градусів за допомогою функції Крапка, розташована на заданій відстані і під заданим кутом щодо іншої крапки (кнопка кнопкового меню);

36. Поставити точку P26| на відстані Дпв від точки P22| під кутом 90 градусів за допомогою тієї ж команди;

37. Побудувати відрізок L15, що сполучає точки Р20 і Р25 за допомогою функції Відрізок між двом крапками (кнопка кнопкового меню);

38. Побудувати| відрізок L16|, що сполуча|з'єднує|є точки Р19 і Р25 за допомогою тієї ж команди;

39. Побудувати відрізок L17|, що з'єднує|є точки Р24 і Р26 за допомогою тієї ж команди;

40. Побудувати відрізок L18|,що з'єднує|є точки Р23 і Р26 за допомогою тієї ж команди;

41. Поставити точку P27 на відстані 18см від точки P8 під кутом 90 градусів за допомогою функції Крапка, розташована на заданій відстані і під заданим кутом щодо іншої крапки (кнопка кнопкового меню);

42. Побудувати відрізок L19, що сполучає точки Р14 і Р27 за допомогою функції Відрізок між двом крапками (кнопка кнопкового меню);

43. Побудувати відрізок L20|, що |з'єднує|є точки Р13 і Р27 за допомогою тієї ж команди;

44. Побудувати точку Р28, що ділить лінію L19 в співвідношенні [0.3] від точки Р14 за допомогою функції Крапка, що ділить лінію в заданому співвідношенні (кнопка кнопкового меню);

45. Побудувати точку Р29, що ділить лінію L20 в співвідношенні [0.3] від точки Р13 за допомогою функції Крапка, що ділить лінію в заданому співвідношенні (кнопка кнопкового меню);

46. Побудувати точку Р30 на відстані 0,5 см під кутом 90 градусів до лінії L19 за допомогою функції Крапка на заданій відстані від крапки, під кутом до лінії (кнопка кнопкового меню);

47. Побудувати| точку Р31 на відстані 0,5 см під кутом 90 градусів до лінії L20| за допомогою тієї ж команди;

48. Провести сплайн-лінію L21, що проходить через точки P14,P30,P27 за допомогою функції Сплайн(кнопка кнопкового меню);

49. Провести сплайн-лінію L22|, що проходить через точки P13,P31,P27| за допомогою тієї ж команди;

50. Побудувати відрізок L23, що сполучає точки Р27 і Р12 за допомогою функції Відрізок між двом крапками (кнопка кнопкового меню);

51. Побудувати|| криву L24| типу «Безье» по точках Р9 і Р20 за допомогою функції Крива «Безье» (кнопка кнопкового меню);

52. Побудувати| криву L25|типау «Безье» по точках Р19 і Р14 за допомогою тієї ж команди;

53. Побудувати криву L26|типу «Безье» по точках Р23 і Р5 за допомогою тієї ж команди;

54. Побудувати криву L27| типу «Безье» по точках Р13 і Р24 за допомогою тієї ж команди;

55. Зібрати| контур готовий вид C1| складається з ліній L6|, L24|, L15|, L16|, L25|, L21|, L23|, L7|

за допомогою функції Зібрати контур(кнопка кнопкового меню);

56. Зібрати лекало Заднє полотнище спідниці, що складається з контурів C1, за допомогою функції Зібрати лекало(кнопка кнопкового меню);

57. Зібрати| контур готовий вид C2| складається з ліній L22|, L27|, L17|, L18|, L26|, L9|, L8|, L23|

за допомогою функції Зібрати контур(кнопка кнопкового меню);

58. Зібрати лекало Переднє полотнище спідниці, що складається з контурів C2, за допомогою функції Зібрати лекало(кнопка кнопкового меню);

 

 

Побудова| швів

Коли лекала, зібрані із окремих елементів конструкції, готові, подальша робота з ними ведеться у вікні роботи з лекалами . Для того, щоб перейти в нього, потрібно активізувати його натисненням лівої клавіші миші.

У вікні роботи з| лекалами стають невидимими всі лінії побудови, тут на екрані виведені лише готові лекала.

Процес побудови| швів проводиться для кожного лекала окремо:

Для того, щоб задати на лекалі ширину шва по периметру, потрібно:

  • Вибрати закладку Лекала (якщо вона ще не вибрана);
  • Натиснути на кнопку кнопкового меню.
  • Перехрестям курсора вказати на будь-яку ділянку зовнішнього контура лекала. При цьому на екран вийде вікно задання| параметрів шва:

  • За допомогою кнопок можна перейти до наступної| або попередньої ділянки.

Кнопка дозволяє записати вказані параметри для вибраної ділянки. Кнопка записує поточні параметри для всіх ділянок. За допомогою кнопки можна не лише записати параметри для ділянки, але і побудувати на ній шов по цих параметрах. Аналогічно діє кнопка, та дія проводиться| для всіх ділянок. . Кнопка будує шви (по раніше заданих параметрах) на всіх ділянках.

  • Оформити розхил виточки за допомогою функції Оформити розхил виточки(кнопка кнопкового меню).

 

 




Переглядів: 352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Раздел 1. Характеристики учащихся с нарушениями развития

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.