МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Конкретні цілі.МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені О.О.БОГОМОЛЬЦЯ
“Затверджено” на методичній нараді кафедри радіології з курсом радіаційної медицини Завідувач кафедри Професор Ткаченко М.М.
“______” _____________ 2007 р.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
Київ - 2007. 1. Актуальність теми. Для вивчення променевої картини травматичних ушкоджень кісток та суглобів, запальних захворювань опорно-рухової системи та пухлинного ураження кістяка студент повинен засвоїти променеву семіотику захворювань кісток та суглобів. Викладання променевої картини травм, запальних захворювань та пухлин кісток, фіброзних остеодистрофій повинно координуватися з вивченням клінічних ознак захворювань на кафедрах хірургічних хвороб, педіатрії. Променеве дослідження – тільки частина комплексного клінічного вивчення хворого. Променева симптоматика хвороб кістяка по своїй суті суперечлива. З одного боку – майже нескінченні і не повторюють один одного рентгенівські картини різних хвороб, а з другого боку – всі вони складаються з окресленої кількості симптомів. Більш того, різні хвороби можуть проявлятися схожими рентгенівськими ознаками, одне і те ж захворювання іноді обумовлює несхожі один на одного зміни. Тому променевий діагност тим краще виявляє ці ураження, чим глибше вивчає анамнестичні та клініко-лабораторні відомості про хворого, чим точніше знає межі свого власного методу.
Конкретні цілі. - аналізувати доцільність певних методів; - пояснити необхідність призначення тих чи інших методів дослідження та виділити, які з них основні, а які – додаткові, допоміжні; - запропонувати вибрати метод променевого дослідження при різній патології опорно-рухової системи; - класифікувати методи дослідження та зміни семіотики кісток по групах; - трактувати нормальну променеву анатомію кісток та суглобів та патологічні зміни в опорно-руховому апараті; - малювати схеми зображення будови кісток та суглобів в нормі та при різних патологічних станах опорно-рухового апарату; - проаналізувати променеві симптоми різної патології дії опорно-рухового апарату; - скласти алгоритм променевого дослідження при різній патології кісток та суглобів. - оцінити результати використаного методу променевого дослідження опорно-рухової системи; - пояснити основні рентгенологічні симптоми захворювань кісток та суглобів.
|
||||||||||||||||||||
|