Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 9. Управління рекламною діяльністю

Система управління рекламною діяльністю (СУРД) як складова частина системи управління маркетингу. Цілі функціонування СУРД. Об’єкти та суб’єкти управління в СУРД. Функціональна структура СУРД: система інформаційного забезпечення реклами, система планування рекламної діяльності, система організації рекламної діяльності, система контролю реклами.

Система інформаційного забезпечення рекламної діяльності як складова частина системи маркетингової інформації та підсистема СУРД. Джерела зовнішньої та внутрішньої маркетингової інформації. Її використання в управлінні рекламою.

Система планування рекламної діяльності як елемент системи маркетингового планування і підсистема СУРД. Ієрархічна система цілей підприємства і місце у ній рекламних цілей. Оперативне планування рекламної діяльності. Планування рекламної кампанії. Оперативний аналіз виконання рекламних планів.

Поняття системи організації рекламної діяльності. Організація як процес практичної реалізації розроблених планів. Організація діяльності рекламного агентства. Функції, які здійснює рекламне агентство. Традиційна структура рекламного агентства. Критерії оптимального вибору підприємством рекламного агентства. Основні проблеми налагодження взаємодії підприємства та рекламного агентства. Структура та функції рекламної служби фірми комунікатора.

Поняття системи контролю рекламної діяльності. Основні цілі контролю. Основні типи контролю: зовнішній і внутрішній. Рівні контролю: підрозділ фірми,фірма,державний та суспільний контроль.

.

РОЗДІЛ 2. РОБОЧА ПРОГРАМА




Переглядів: 922

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. реклама на місті продажу | СТРУКТУРА ДИСЦИПЛІНИ ТА РОЗПОДІЛ ГОДИН ЗА ТЕМАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.