МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Опис навчальної дисципліни
Мета та завдання навчальної дисципліни «Естетика» Метою: вивчення даного курсу є формування наукового рівня свідомості, що забезпечує загально-естетичні засади формування духовного світу особистості, розширює та поглиблює її культурне світобачення, відкриває світ найвищих загальнолюдських духовних цінностей. Завдання: Ø визначити місце естетики в системі соціально-гуманітарних дисциплін; Ø визначити роль естетичного у повсякденному житті людини; Ø зорієнтувати студентів у поглядах на красу, гармонію, досконалість як на загальні поняття естетичної свідомості; Ø розкрити перед студентами панораму становлення естетичних потреб особистості в історико-філософському аспекті; Ø дати розуміння змісту основних категорій естетики; Ø засобами естетики як навчальної дисципліни сприяти формуванню високої культури особистості, розуміння і поваги до загальнолюдських та національних цінностей; Ø закласти засади розуміння ролі і місця вчителя в системі культурно-естетичних відносин.
Програма навчальної дисципліни Змістовий модуль 1: Теоретичні аспекти естетики. Тема 1. Загальна характеристика естетики як науки. 1. Проблема термінології естетики. 2. Естетика як самостійна наука. 3. Естетика в структурі міжпредметних зв’язків. Тема 2. Основні етапи розвитку естетичної думки. 1. Естетичні уявлення у синкретичній культурі первісного суспільства. 2. Основні теорії античної естетики. Тема 3. Структура естетичної свідомості. 1. Естетичне почуття. 2. Естетичний смак. 3. Естетичний ідеал. 4. Естетичні погляди і теорії
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|