Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни  
денна форма навчання  
Кількість кредитів – 1 Галузь знань: 03.01 соціально-політичні науки Нормативна (за вибором)  
Напрям підготовки: 6.030104 Політологія  
Модулів – 1 Спеціальність (професійне спрямування): _______________ додаткова спеціальність/ спеціалізація Рік підготовки: 2-й  
Змістових модулів – 2    
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________ (назва) Семестр: 3-й  
Загальна кількість годин – 72  
Лекції 18 год.  
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 18 самостійної роботи студента – 54 Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр  
Практичні, семінарські 0 год.  
Лабораторні 0 год.  
Самостійна робота 54 год.  
Індивідуальні завдання: 0 год.  
Вид контролю: залік  

 

 


Мета та завдання навчальної дисципліни «Естетика»

Метою: вивчення даного курсу є формування наукового рівня свідомості, що забезпечує загально-естетичні засади формування духовного світу особистості, розширює та поглиблює її культурне світобачення, відкриває світ найвищих загальнолюдських духовних цінностей.

Завдання:

Ø визначити місце естетики в системі соціально-гуманітарних дисциплін;

Ø визначити роль естетичного у повсякденному житті людини;

Ø зорієнтувати студентів у поглядах на красу, гармонію, досконалість як на загальні поняття естетичної свідомості;

Ø розкрити перед студентами панораму становлення естетичних потреб особистості в історико-філософському аспекті;

Ø дати розуміння змісту основних категорій естетики;

Ø засобами естетики як навчальної дисципліни сприяти формуванню високої культури особистості, розуміння і поваги до загальнолюдських та національних цінностей;

Ø закласти засади розуміння ролі і місця вчителя в системі культурно-естетичних відносин.

 

Програма навчальної дисципліни

Змістовий модуль 1: Теоретичні аспекти естетики.

Тема 1. Загальна характеристика естетики як науки.

1. Проблема термінології естетики.

2. Естетика як самостійна наука.

3. Естетика в структурі міжпредметних зв’язків.

Тема 2. Основні етапи розвитку естетичної думки.

1. Естетичні уявлення у синкретичній культурі первісного суспільства.

2. Основні теорії античної естетики.

Тема 3. Структура естетичної свідомості.

1. Естетичне почуття.

2. Естетичний смак.

3. Естетичний ідеал.

4. Естетичні погляди і теорії




Переглядів: 226

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕСТЕТИКА | Тема 4. Естетична діяльність та її форми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.