МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 1. Теорія адміністративного менеджментуМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА"
АДМІНІСТРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до контрольної та самостійної роботи з дисципліни "Адміністративний менеджмент" для студентів освітньо-кваліфікаційних рівня бакалавр базового напрямку підготовки 6.030601 – „Менеджмент”
Затверджено на засіданні кафедри зовнішньоекономічної та митної діяльності
Протокол № від 2014р.
Львів – 2014
Адміністративний менеджмент. Методичні вказівки до контрольної та самостійної роботи з дисципліни „Адміністративний менеджмент” для студентів освітньо-кваліфікаційних рівня бакалавр базового напрямку підготовки 6.030601 – „Менеджмент”/ Укл. Н.Ю.Подольчак, В.Ю. Харчук., В.В. Івасюк – Львів: Самвидав, 2014 – 24с.
Укладачі Н.Ю.Подольчак, д.е.н., проф. В.Ю. Харчук, к.е.н., доц. В.В. Івасюк, к.е.н.
Відповідальний за випуск Кузьмін О.Є., д-р. екон. наук, проф., заслужений працівник народної освіти України.
Рецензент Алексєєв І.В., д.е.н., проф. Князь С.В., к.е.н., доц.
Загальні положення Метоювивчення дисципліни є підвищення ефективності управління організаційними структурами завдяки правильному використанню менеджерами різних рівнів принципів та інструментів адміністрування, створенню цілісної системи адміністративного управління організацією. Завданнямививчення дисципліни є: - вивчення термінологічної бази з адміністративного менеджменту; - обґрунтування ролі адміністрації та менеджера-адміністратора всистемі адміністративного менеджменту; - вивчення функцій та процесу адміністративного; - формування вмінь щодо планування та організовування адміністративної роботи; - обґрунтування вибору форм і методів адміністративного впливу на підлеглих; - вивчення форм адміністративного контролювання та регулювання діяльності; - формування інформаційно-адміністративного забезпечення роботи організації.
У результатівивчення дисципліни у студентів мають бути сформовані спеціальні професійні, соціальні та особистісні компетенції, накопичені знання щодо формування та функціонування механізмів адміністрування у процесі управління організаціями, сукупності функцій і методів адміністрування, що зумовлюють відповідні управлінські взаємовідносини в органах управління організацій різних форм і сфер діяльності. ТЕМИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ „АДМІНІСТРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ І ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ Розділ 1. Теоретичні засади адміністративного менеджменту Тема 1. Теорія адміністративного менеджменту
1. Історичні передумови та еволюція адміністративного менеджменту. 2. Класична адміністративна школа: А. Файоль. Л. Урвік, Г. Черч, Дж. Муні, А. Рейлі. 3. Теорія адміністративної організації ідеального типу М. Вебера. 4. Сучасна концепція адміністративного менеджменту. 5. Принципи адміністративного управління. 6. Критика концепції адміністративного менеджменту. 7. Управлінський бюрократизм. 8. Проблеми й перспективи розвитку адміністративного менеджменту в умовах хаосу та невизначеності. 9. Адміністративний менеджмент в різних ділових культурах та цивілізаціях: вплив національних традицій, культури та менталітету.
|
||||||||
|