Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПД 5.05050204.ХХХ.01.00

ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ З ПАРКОМ 18 МАШИН

Пояснювальна записка і розрахунки

до дипломного проекту

 
 

 


ПД 5.05050204.0ХХ.01.00

 

Керівник проекту ________ Коліса Ю.Я.

 

Консультанти _________ Троцький А.А.

 

__________ Кулай П. Л.

 

Нормоконтроль ________ Семенко К.В.

 

 

Розробив студент

гр. 46 М

__________ ……………..

 

 

м. Полтава

ЗМІСТ

Вступ

1 Розрахунок виробничої програми підприємства

1.1 Складання відомості наявності та річного завантаження машин

1.2 Прийняття і обгрунтування необхідних нормативів

1.3 Розрахунок коефіцієнтів переходу від циклу до року

1.4 Складання таблиці річної кількість ТО, ремонтів та загальної трудомісткості

1.5 Складання головної таблиці виробничої програми по ТО і ремонту машин

1.6 Місячній план-графік ТО і ремонтів машин

2 Розробка агрегатного відділення

2.1 Технологічний процес в агрегатному відділенні

3.2 Розрахунок виробничої програми відділення

3.3 Розрахунок кількості виробничих працівників

3.4 Розрахунок кількості постів

3.5 Розрахунок і підбір обладнання

3.6 Розрахунок площі відділення

3.7 Будівельні вимоги і планування відділення

3 Організаційна частина

4.1 Розрахунок освітлення

4.2 Розрахунок вентиляції

4.3 Охорона праці і довкілля

4 Конструкторська частина

5.1 Призначення і робота пристосування

5.2 Розрахунок деталей пристосування на міцність

5 Економічна частина

6.1 Розрахунок вартості основних фондів

6.2 Розрахунок зарплати основних робочих підприємства

6.3 Витрати на запасні частини і матеріали

6.4 Оборотні фонди

6.5 Визначення економічного ефекту відділення

6.6 Техніко – економічні показники відділення

Список літератури

 

 

 

ПД 5.05050204.ХХХ.01.00

 

ВСТУП

 

Автомобільний транспорт є найбільш масовим виглядом транспорту, ефективним і зручним при перевезеннях вантажів і пасажирів на відносно невеликі відстані. Економічна і ефективна робота автомобільного транспорту забезпечується раціональним використанням парку рухливого складу.

Для розвитку транспорту необхідне технічне переозброєння, розвиток виробничо-технічної бази автомобільного транспорту. Істотне значення в рішенні цієї задачі відводиться теорії, методиці, практиці проектування автотранспортних підприємств. Для освоєння нових моделей автомобілів потрібні якісно нові підприємства.

Виникає завдання реконструкції існуючої бази для поліпшення використання того, що є виробничих площ. Це завдання повинне вирішуватися за рахунок впровадження прогресивних форм і методів ТО і ТР рухливого складу, використання сучасних засобів діагностики, гаражного устаткування, наукової організації праці, раціональних планувальних вирішень зон ТО і ТР, ремонтних ділянок і будівель АТП.

Для підтримки автомобільного парку в технічно справному стані, необхідне вживання складних технічних засобів обслуговування, вдосконалення технології і організації робіт, різкого підвищення продуктивності праці ремонтних робітників, підвищення їх кваліфікації і оволодіння суміжних спеціальностей. Витрати і втрати від простоїв несправних автомобілів можуть бути зменшені шляхом механізації і автоматизації виробничих процесів, а також вдосконалення організації управління виробництвом.

Із збільшенням пробігу автомобілів з початку експлуатації - знижує витрати на вміст, на ТО і ТР, зменшує простої, підвищує продуктивність перевезень при зниженні їх собівартості, зменшуються витрати на ГСМ.

Важливою умовою високої продуктивності праці ремонтних робітників, є поліпшення його організації на робочих місцях, оснащення робочого місця засобами і предметами праці, поліпшення умов праці і відпочинку, а також висока заробітна плата.

 

ПД 5.05050204..01.01

 




Переглядів: 277

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Общая теория институциональных фактов. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.