МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
ПД 5.05050204.ХХХ.01.00ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ З ПАРКОМ 18 МАШИН Пояснювальна записка і розрахунки до дипломного проекту
ПД 5.05050204.0ХХ.01.00
Керівник проекту ________ Коліса Ю.Я.
Консультанти _________ Троцький А.А.
__________ Кулай П. Л.
Нормоконтроль ________ Семенко К.В.
Розробив студент гр. 46 М __________ ……………..
м. Полтава ЗМІСТ Вступ 1 Розрахунок виробничої програми підприємства 1.1 Складання відомості наявності та річного завантаження машин 1.2 Прийняття і обгрунтування необхідних нормативів 1.3 Розрахунок коефіцієнтів переходу від циклу до року 1.4 Складання таблиці річної кількість ТО, ремонтів та загальної трудомісткості 1.5 Складання головної таблиці виробничої програми по ТО і ремонту машин 1.6 Місячній план-графік ТО і ремонтів машин 2 Розробка агрегатного відділення 2.1 Технологічний процес в агрегатному відділенні 3.2 Розрахунок виробничої програми відділення 3.3 Розрахунок кількості виробничих працівників 3.4 Розрахунок кількості постів 3.5 Розрахунок і підбір обладнання 3.6 Розрахунок площі відділення 3.7 Будівельні вимоги і планування відділення 3 Організаційна частина 4.1 Розрахунок освітлення 4.2 Розрахунок вентиляції 4.3 Охорона праці і довкілля 4 Конструкторська частина 5.1 Призначення і робота пристосування 5.2 Розрахунок деталей пристосування на міцність 5 Економічна частина 6.1 Розрахунок вартості основних фондів 6.2 Розрахунок зарплати основних робочих підприємства 6.3 Витрати на запасні частини і матеріали 6.4 Оборотні фонди 6.5 Визначення економічного ефекту відділення 6.6 Техніко – економічні показники відділення Список літератури
ПД 5.05050204.ХХХ.01.00
ВСТУП
Автомобільний транспорт є найбільш масовим виглядом транспорту, ефективним і зручним при перевезеннях вантажів і пасажирів на відносно невеликі відстані. Економічна і ефективна робота автомобільного транспорту забезпечується раціональним використанням парку рухливого складу. Для розвитку транспорту необхідне технічне переозброєння, розвиток виробничо-технічної бази автомобільного транспорту. Істотне значення в рішенні цієї задачі відводиться теорії, методиці, практиці проектування автотранспортних підприємств. Для освоєння нових моделей автомобілів потрібні якісно нові підприємства. Виникає завдання реконструкції існуючої бази для поліпшення використання того, що є виробничих площ. Це завдання повинне вирішуватися за рахунок впровадження прогресивних форм і методів ТО і ТР рухливого складу, використання сучасних засобів діагностики, гаражного устаткування, наукової організації праці, раціональних планувальних вирішень зон ТО і ТР, ремонтних ділянок і будівель АТП. Для підтримки автомобільного парку в технічно справному стані, необхідне вживання складних технічних засобів обслуговування, вдосконалення технології і організації робіт, різкого підвищення продуктивності праці ремонтних робітників, підвищення їх кваліфікації і оволодіння суміжних спеціальностей. Витрати і втрати від простоїв несправних автомобілів можуть бути зменшені шляхом механізації і автоматизації виробничих процесів, а також вдосконалення організації управління виробництвом. Із збільшенням пробігу автомобілів з початку експлуатації - знижує витрати на вміст, на ТО і ТР, зменшує простої, підвищує продуктивність перевезень при зниженні їх собівартості, зменшуються витрати на ГСМ. Важливою умовою високої продуктивності праці ремонтних робітників, є поліпшення його організації на робочих місцях, оснащення робочого місця засобами і предметами праці, поліпшення умов праці і відпочинку, а також висока заробітна плата.
ПД 5.05050204..01.01
|
|||||||||||
|