МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контроль сплати платежів за ресурсиКонтроль за використанням земельних ресурсів з боку органів ДПС включає: - перевірку правильності використання платниками податків оцінки вартості земельних ресурсів та структури земель при розрахунку земельного податку; - контроль своєчасності здачі розрахунку та перерахування плати за землю; - контроль за цільовим використанням земель; - перевірку правильності застосування платниками пільг передбачених законом для платників земельного податку; - контроль за своєчасністю сплати земельного податку фізичними особами. Контроль за використанням лісових ресурсів, який проводиться під час камеральної та документальної перевірки, передбачає: - перевірку правильності розподілу лісосічного фонду; - контроль правильності обчислення і своєчасності сплати збору за спеціальне використання лісових ресурсів; - контроль правильності ведення та оформлення лісорубних квитків; - перевірку достовірності грошової оцінки лісу; - контроль правильності ведення обліку відпуску деревини; - порівняння даних податкової звітності та аналітичного і синтетичного обліку. Контроль за використанням прісних водних ресурсів з боку ДПА включає: - контроль за обсягом використання води для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення; - контроль за повнотою обчислення і своєчасністю сплати до бюджету плати за спеціальне використання водних ресурсів; - контроль за користування водами для потреб гідроенергетики і водного транспорту; - контроль за дотриманням водогосподарськими та промисловими підприємствами доведених їм лімітів на використання води. Контроль за користування надрами з боку ДПА включає: - контроль за дотриманням платниками податків встановлених норм видобутку та обліком ними видобутих корисних копалин; - контроль за втратами корисних копалин в процесі їх видобутку; - контроль за своєчасністю складання платниками розрахунку, їх здачі до ДПА та сплати платежів до бюджету; - контроль за сплатою платниками збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету.
|
||||||||
|