МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Соціально-психологічні чинники впровадження контролінгу на підприємствіЯк правило, впровадження контролінгу пов’язане з опором працівників підприємства. Такий опір часто викликанийнедосконалістю моделі контролінгу та дією соціально-психологічних факторів. Опір може бути: – індивідуальний – пов'язаний інерцією; зміною статусу в групі тощо; – груповий (колективний). Виділяють основні чинники опору впровадженню контролінгу: – невідповідність культури і структури влади змінам, пов’язаним з впровадженням контролінгу; – тривалістю періоду впровадження змін; – загрози втрати престижу і влади; – відданості працівників інтересам підприємства; – силою культурно-політичною орієнтації у підрозділах Тому прийняття інновацій в контролінгу потрібно проводити двома методами: 1. реадаптації ( ламанням інерції); 2. рутинними змінами (нововедення є лише видозміною стандартного поводження) Відповідно до теорії інновацій нововведення спочатку сприймає група новаторів, що орієнтуються на зовнішні джерела інформації. Через них інформація поширюється на всіх співробітників Тема 10: Контролінг в системі прийняття управлінських рішень Класифікація управлінських рішень Важливим аспектом в роботі підприємства є прийняття управлінських рішень. В системі контролінгу рішення класифікуються: 1. за ступенем стандартизації: 1.1. запрограмовані рішення – приймаються в стандартних ситуаціях. Система контролінгу орієнтується на стандартизацію, уніфікацію вихідної інформації і критеріїв прийняття запрограмованих рішень. При цьому виділяють рішення: - прості – приймаються відразу; - складні – вимагають попереднього детального опрацювання і великого масиву інформації. 1.2. незапрограмовані рішення – приймаються в нестандартних ситуаціях для вирішення нових, незвичних задач. Система контролінгу має тут дослідницько-творчий характері орієнтована на специфіку конкретної задачі. 2. за ступенем визначеності в навколишньому середовищі: 2.1. рішення в умовах визначеності – керівник знає всі можливі варіанти дій і результати кожного з них; 2.2. рішення в умовах ризику – керівник не знає точного результату, але знає його ймовірність; 2.3. рішення в умовах невизначеності – керівник не має точної інформації про результати і не може оцінити їх ймовірність.
|
||||||||
|