Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стратегія маркетингу

У цьому розділі необхідно відобразити план продажу продукції через власні магазини чи посередників.

Вказати, як ви рекламуватимете вашу продукцію і які виділите на це кошти (Табл. 2.).

Таблиця 2 - Кошторис щорічних витрат на рекламу

Назва видання S, см2 Тижнева вартість Інтенсив-ність Місячна вартість, грн. Річна вартість, грн.
1. Жовта газета          
2.__________          
...          
Разом          

 

При цьому необхідно відповісти на запитання:

1 за рахунок чого ви розширюватимете зростання обсягу продажу своєї продукції:

- покращання якості,

- пошук нових ринків збуту,

- пошук нових форм притягнення покупця,

- створення супермаркетів,

- система знижок цін.

2 як формуватимете спільну думку про вашу продукцію, домагатиметеся позитивної репутації своєму підприємству?

Вибрати стратегію ціноутворення:

1) проникнення на ринок,

2) «зняття вершків»,

3) витратна,

4) преміальних цін тощо.

Стратегія проникнення на ринок застосовується для нових видів продукції, сутність якої полягає в установленні занижених цін для залучення більшої кількості споживачів.

Стратегія «зняття вершків» приймається для нових видів продукції з унікальними властивостями.

Витратна стратегія застосовується, коли необхідно точно враховувати витрати на виробництво; вона більш повно відповідає інтересам виробника чи споживача і за певних умов забезпечує фіксований відсоток прибутку (рівень рентабельності), який збираються одержати.

Стратегія цінових ліній або параметричного ціноутворення ґрунтується на визначенні ціни за порівняльними оцінками якісних показників продукції.

Стратегіяпреміальних цін або цінових знижок визначається характером спрямування, має багато варіантів.

3 прийняти остаточно метод визначення відпускної ціни на продукцію, виходячи з рівня рентабельності, який необхідно одержати згідно з завданням на розробку, або з інших умов (досягнення максимального прибутку терміну погашення кредиту тощо).

 

План виробництва

Виходячи із завдання на розробку та технологічних розрахунків проекту необхідно висвітлити наступні питання:

1 Рішення про створення нового чи реконструкцію існуючого підприємства.

2 Вказати яка продукція вже виробляється.

3 Варіанти технологічного процесу (технологія виробництва з основними технічними характеристиками машини та обладнання).

4 Альтернативний вибір технологічного обладнання, або визначення точки беззбитковості при застосуванні того чи іншого обладнання (машин).

5 Умови придбання нових машин та обладнання, їх ціни, затрати на транспортування, монтаж, дані про їх виробників.

6 Умови придбання сировини, матеріалів та затрати на них.

7 Які приміщення необхідні та їх вартість.

8 Вказати метод економічного обґрунтування технології.

Необхідно також вказати, якими методами і на яких стадіях використовуватиметься контроль якості продукції, що вироблятиметься, навести структурну схему контролю. Зазначити витрати, пов'язані з утилізацією відходів виробництва і охороною довкілля. Проектуючи нові підприємства необхідно оцінити затрати на будівництво каналізації, очисних споруд та інші заходи охорони довкілля.

Ціни на сировину і дані про вартість обладнання помістити у таблицях (Табл. 3, 4.).

 

Таблиця 3 - Підприємства-постачальники та ціни на сировину в регіоні

Господарство Сировина Оптова ціна, грн./т Кількість, т
1 - й рік Прогноз 1-й рік Прогноз
2-й рік 3-й рік 2-й рік 3-й рік
ФСГ "Нива              
……              
……              
……              
……              
……              
……              
……              

 

Таблиця 4 - Обладнання для запроектованого підприємства

Найменування обладнання, марка Виробник обладнання Продуктивність, т/год. Кількість Ціна, грн. Варіант машинної технології
             
             
...              
Разом              

 

Економічне обґрунтування виконується з метою визначення раціонального варіанту технології за одним або сукупністю економічних критеріїв (мінімум приведених затрат, максимальній прибуток, терміни повернення кредиту, капіталовкладень тощо).

Залежно від заданих у замовленні (завданні) даних на розробку та прийнятого критерію можливі такі постановки задач економічного обґрунтування:

1) обґрунтування механізованого процесу (технології) за умови досягнення максимального прибутку за заданої програми виробництва (доцільним є застосування альтернативного методу вибору технології чи механізованого процесу і побудова точки беззбитковості);

2) обґрунтування річної програми, організаційних планів виробництва, що забезпечують найбільш ефективне використання наявних машин та обладнання;

3) визначення раціонального асортименту продукції за умови досягнення максимального прибутку за заданого в певних межах фінансування;

4) обґрунтування раціональної машинної технології за сукупністю критеріїв (рівень рентабельності, собівартість, термін окупності тощо) за обмежених матеріальних ресурсів (сировина, кошти).

У бізнес-плані, застосовують метод порівняння результатів прямого (елементного) розрахунку основних економічних показників альтернативних варіантів технологій. Цей метод дозволяє простими засобами визначити кращий з альтернативних варіантів технічного рішення, технології за невеликої їх кількості (до п'яти варіантів), але не гарантує оптимального вирішення задачі.




Переглядів: 247

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкуренція | Прогнозування доходів від продажу продукції (надання послуг) і оцінка можливих ризиків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.