Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конкуренція ринку

 

Діяльність за обраним напрямком планується здійснюватися на початковому етапі безпосередньо на місцевому рівні. На даній ділянці ринку спостерігається постійне зростання попиту на якісні сири та продукцію молочної переробки.

Таблиця 3.1 – Аналіз кон’юнктури сегменту ринку сиру та молочних продуктів в м. Миргород та прилеглих населених пунктах Миргородського району за 2012 р.

Потенційні споживачі грн. Потенційні конкуренти грн.
1 Місцеве населення 1 Приватні підприємці
2 Транзитні споживачі 2 Миргородський сир-завод
3 Ринки прилеглих територій 3 Пирятинський сир-завод

 

За результатами проведеного аналізу, а також для обґрунтування доцільності експансії на сегмент ринку по реалізації сиру та молочних продуктів, було виявлено частково незадоволений попит

, (3.1)

де Кл – наявна пропозиція сиру по регіону, що досліджується, грн.;

Кс – потенційний попит на продукцію, що досліджується в даному регіоні, грн.

 

Співставивши наявних основних конкурентів-виробників сиру та молочних продуктів з потенційними споживачами даного виду продукції, можливо визначити, що вільна частина ринку в даному сегменті складає 76 %. Останнє підтверджує доцільність даного виду підприємницької діяльності.

Для подальшої успішної експансії на ринок сиру та молочних продуктів систематизуємо та визначимо трирівневу структуру пропонованого продукту (табл. 3.2). При цьому важливим елементом виробничої діяльності є не тільки надання реального якісного продукту – формування пропозиції якісного сиру та молочних продуктів, але й акцентується увага на оточенні пропонованого продукту та супровідному сервісі – індивідуальний підхід, система знижок, інформаційна та консультативна допомога, історія роботи з клієнтами, доставка товару на місце по бажанню замовника.

 

Таблиця 3.2 - Аналіз 3-х рівневої структури продукту

Рівні продукту Опис
Формування пропозиції якісного сиру та молочних продуктів (ядро продукту) На основі вивчення попиту на сегменті ринку сиру та молочних продуктів та досвіду роботи в сільськогосподарському виробництві необхідно сформувати достатню пропозицію якісних різноманітних виробів сиру та молочних продуктів за конкурентними цінами.
Реалізація сиру та молочних продуктів та виконання індивідуального замовлення(реальний продукт) Виробництво та торгівля сиру та молочних продуктів, введення системи знижок для постійних клієнтів, виконання індивідуального замовлення. В подальшому для зручності обслуговування клієнтів, планується відкриття окремого поточного розрахункового рахунку в банку, що дає можливість використовувати готівкову, безготівкову та змішану систему оплати.
Виробництво та торгівля сиром та молочними продуктів з виконанням операцій продажного сервісу (продукт з оточенням) Виробництво та торгівля сиром та молочними продуктами повинна бути оточена додатковими сервісними операціями по відбору якісної сировини, фасування та пакування готової продукції, наданню консультацій щодо місця утримання тварин та походження молочної сировини, іі якості, екологічності, харчової цінності. Також планується виконання індивідуальних замовлень, наприклад по забезпеченню клієнтів дрібнооптовими партіями сиру та молочних продуктів, особливо це стосується віддалених населених пунктів, наданню супровідних транспортних послуг по доставці сиру та молочних продуктів на місце замовлення клієнтів та до реалізаторів.

 

Знаходимо відносний рівень конкурентоспроможності у відсотках, порівнюючи власний бізнес з найближчими типовими конкурентами згідно формули:

 

 

, (3.2)

 

де ∑б – сумарна оцінка власного проекту виробництва, бали;

∑w – сумарна оцінка виробництва наближеного конкурента

При порівнянні власного бізнесу відносно ВАТ «Пирятинський Сир-завод» отримуємо:

- відставання від лідера

Відносно Миргородського сир заводу:

- наше підприємство має переваги.

Відносно молочних переробних цехів аграрних підприємств:

- також перевага власного бізнесу

З таблиці 3.3 видно, що сильні переваги потужного конкурента - ВАТ «Пирятинський Сир-завод» полягають в досвіді роботи, наявності постійних клієнтів, наявності матеріальної бази, але є переваги і в нашу сторону, що полягають в якості товару, гарантійних зобов’язаннях та місці розташування.

Незважаючи на те, що ВАТ «Пирятинський Сирзавод» поки що є лідером по виробництву та торгівлі даним видом продукції, ТОВ «Промінь-Приват» в майбутньому буде намагатися максимально скоротити відставання по визначеним критеріям оцінки рівня конкурентоспроможності.

 

Таблиця 3.4 Відстані, кількість авто й відносна важливість обслуговування.

Вихідний пункт Відстань до підприємства технічного сервісу в пункті. К-сть авто Відносна важливість обслуговування населення.
    Білики Білики Ярмаки Дібрівка Попівка 1,2
Ярмаки 1,5
Дібрівка 0,8
Попівка 8,5 1,1

 

Вихідний пункт До підприємства тех.сервісу
  Білики Білики Ярмаки Дібріка Попівка
97,2 97,2 97,2
Ярмаки
Дібрівка
Попівка
Всього 193,2

 

 

Вихідний пункт До підприємства тех. сервісу в пункті.
  Білики Білики Ярмаки Попівка
97,2
Ярмаки
Дібрівка
Попівка
Всьго 97,2

 

Вихідний пункт До підприємства тех. сервісу в пункті
  Білики Ярмаки Попівка
Ярмаки
Дібрівка
Попівка
Всьго

 

В розглянутому порядку вирішуємо завдання вибору послідовного розміщення всіх чотирьох підприємств тех. сервісу. Спочатку обирається пункт Дібрівка, Білики, Ярмаки, Попівка.

 




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика розробки | Маркетинг і збут

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.