Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст та оформлення звіту

 

Звіт повинен містити:

– принципову й еквівалентну схеми трансформатора;

– експериментальні та обчислені дані, зведені в табл. 4.2;

– графіки U2(RH), I2(RH), η Т(α ), P2(α ), побудовані на міліметрівці;

– залежності U2(RH), I2(RH) доцільно будувати в одній загальній системі координат; η Т(α ), P2(α ) будуються на іншому графіку;

– короткий аналіз отриманих результатів з поясненням можливих причин розбіжності розрахункових і експериментальних даних.

 

Контрольні запитання

 

1. Для чого використовується трансформатор?

2. Принцип роботи трансформатора.

3. Чи є трансформатор підсилювачем потужності?

4. Схема заміщення однофазного трансформатора.

5. Як виміряти потужність P1, споживану трансформатором від джерела?

6. Як виміряти потужність Р2 в активному

навантаженні, включену у вторинну обмотку трансформатора?

7. Які режими роботи трансформатора ви знаєте?

8. Що таке струм холостого ходу трансформатора?

9. Як зменшити струм холостого ходу?

10. Як виміряти струм холостого ходу?

11. Що таке коефіцієнт трансформації і від чого він залежить?

12. Що таке знижувальний (підвищувальний) трансформатор?

13. Як експериментально виміряти коефіцієнт трансформації трансформатора?

14. Що таке оптимально внесений опір навантаження?

15. За якої умови передається максимальна потужність у навантаження (навантаження чисто активне)?

16. Що таке ККД трансформатора?

17. Від чого залежить ККД трансформатора?

18. Як можна збільшити ККД трансформатора?

19. Як експериментально виміряти ККД трансформатора?

 

Джерела інформації

 

Касаткин А.С. Электротехника./ А.С. Касаткин, М.В. Немцов. − М. : Энергоиздат, 1983. − С. 167−178, 180−182, 193−198.

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 5

 

Дослідження підсилювальних властивостей

Біполярного транзистора

 

Ціль роботи

 

Закріплення отриманих знань про біполярні транзистори. Набуття практичних навичок визначення основних h-параметрів транзистора зі статичних характеристик. З'ясування основних фізичних процесів у підсилювальному каскаді. Освоєння графоаналітичного методу аналізу роботи підсилювального каскаду.

Закріплення навичок роботи з вимірювальними приладами (генератор гармонійних сигналів, осцилограф, електронний мілівольтметр).

 




Переглядів: 576

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Опис лабораторного макета

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.