Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Оголошення змінних

Загрузка...

Змінна, це – іменована область пам’яті, в яку записуються значення відповідно до оголошеного типу під час виконання програми.

Змінна оголошується наступним чином:

тип ім’я_змінної;

Тип змінних визначає об’єм оперативної пам’яті, що буде виділено під змінну, діапазон допустимих значень та можливі операції над змінною. Типи даних, що використовуються у мовах С та С++ наведені у додатку Б.

Наприклад: int a;

float b, c, d;

В залежності від місця об’явлення змінної, вона може бути глобальною, або локальною.

 

#include <заголовочний файл>

int a; // глобальна зміна

int main () // ім’я основної функції

{

float b; // локальна зміна

return 0;

}

Основні конструкції операторів мови С++

Для виконання розрахунків в мовах С та С++ використовується оператор присвоєння “=”:

ім’я_змінної = вираз;

Наприклад:

int a=0; //Присвоєння а значення 0

a=((a+7)/236)*(769-a*9);

Математичні операції виконуються відповідно до пріоритету цих операцій.

В мові С++ додатково використовуються операції присвоєння, що наведені у таблиці 1.2.

 

Таблиця 1.2 – Операції присвоєння

Оператор Опис Приклад
= Оператор присвоєння int a=5;
+= Пара операторів вказує компілятору присвоїти змінній суму існуючого значення змінної та вказанного числа int a=0; a+=5; //a=a+5;
-= Присвоєння змінній її значення, яке буде зменшене на вказане число int a=0; a-=5; //a=a-5;
/= Присвоєння змінній її значення, яке буде поділене на вказане число s/=2*a; //s=s/2*a;
*= Присвоєння змінній її значення, яке буде помножене на вказане число s*=i; //s=s*i;

 

Введення/виведення даних

Для введення даних з клавіатури використовують операцію „>>”

cin >> a;

де cin – стандартна консоль введення, а – ім’я змінної.

Для виведення даних використовують операцію „<<”

cout << a << “\n”;

де cout – стандартна консоль виведення, а – ім’я змінної, “\n” – стрічний літерал, що позначає перехід на інший рядок.



Интернет реклама УБС

Функції введення/виведення мови С наведені у додатку Д.

Умовний оператор if

Повна форма оператора if наступна:

if (умова) оператор1;

else оператор2;

або

if (умова) {оператор1;

……

операторN;}

else {група операторів}

де умова – це логічна операція (&&, ||, :)або операції порівняння (==, !=, >, <, >=, <=), або інший вираз, результатом якого є логічний тип.

Якщо значення умови «true», то виконується оператор1 (ним може бути складовий оператор – блок), наступний після умови. Якщо ж умова приймає значення «false», то виконується оператор2, що є наступним після else. Наприклад:

int a=5, b=6;

if (a>b) cout<<a;

else cout<<b;

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні відомості | Оператор множинного вибору switch

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.