Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст домашніх графічних завдань для студентів денної форми навчання

 

Для студентів денної форми форми навчання передбачені наступні види контролю засвоєних знань: три домашніх графічних завдання, які є допуском до аудиторних контрольних робіт, тестування і заліку (підсумковий контроль).

Завдання 1. Тема «Зображення поверхонь»

Дано: ортогональна проекція геометричного тіла з лінією, що зображена на його бічній поверхні (варіанти завдання наведені у додатку А).

Виконати:

побудову трьох ортогональних проекцій даного геометричного тіла.

Зразок виконання завдання зображено на рисунку 5.1.

Вказівки до завдання 1:

Варіанти завдання містять одну проекцію (горизонтальну або фронтальну) і назву геометричного тіла. Визначити, яка з проекцій задана, можна за індексами точок, що позначені на заданій проекції лінії (індекс 1 – горизонтальна проекція, індекс 2 – фронтальна проекція). Керуючись законами ортогонального проекціювання і принципом належності лінії бічній поверхні геометричного тіла, треба спочатку добудувати дві недостатні проекції геометричного тіла, а потім - недостатні проекції лінії, що зображена на його бічній поверхні. Перед побудовою недостатніх проекцій лінії виділити і позначити на відомій її проекції характерні точки цієї лінії (екстремальні точки, точки згину, опорні точки (точки видності). При необхідності додати проміжні між характерними точки. Під час виконання завдання рекомендується керуватися методичними вказівками [3].

Завдання 2.Тема «Перетин поверхонь»

Дано: фронтальна проекція геометричного тіла з наскрізним горизонтально проекціювальним отвором. Варіанти завдання наведені у додатках Б, В.

Виконати:

Побудову трьох проекцій заданого геометричного тіла з отвором.

Зразок виконання завдання зображено на рисунку 5.2.

Вказівки до завдання 2:

Проекції ліній перетину поверхні геометричного тіла з поверхнею отвору треба знаходити за допомогою характерних точок ціх ліній перетину (див. вказівки до завдання 1). У загальному випадку наскрізний отвір утворює дві лінії перетину з геометричним тілом. Під час виконання завдання рекомендується керуватися методичними вказівками [4].

Завдання 3. Тема «Схеми»

Дано: Задано набір елементів і структура ліній звязку для електричної принципової схеми радіотехнічного пристрою. Варіанти завдання наведені у методичних вказівках [5].

Виконати: Побудуву схему електричну принципову та перелік елементів до неї. Зразок виконання завдання наведено у методичних вказівках [5].

Вказівки до завдання 3:

Для виконання завдання вивчити відповідні теми робочої програми (див. пункт 4.10). Під час побудови схеми алгоритму керуватися стандартом ГОСТ 2.701-2008.

Вимоги до оформлення домашніх графічних завдань наведені у п. 5.4 цих методичних вказівок. Під час виконання завдань необхідно використати конспект лекцій, відповідний теоретичний матеріал з підручників і довідників, матеріал практичних занять.




Переглядів: 222

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Вказівки до оформлення контрольної роботи і домашніх графічних завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.