Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 13. Інформаційний консалтинг

Зміст і поняття інформаційного консалтингу. Сфери інформаційного консалтингу. Особливості здійснення інформаційного консалтингу. Технологія реалізації інформаційного консалтингу. Етапи здійснення інформаційного консалтингу. Професійні вимоги до фахівців, що здійснюють інформаційний консалтинг.

Тема 14. Структура інформаційного ринку

Постачальники інформаційних продуктів та послуг. Інформаційна інфраструктура ринку. Сектор ділової інформації. Сектор професійно-оріфєнтованої інформації. Сектор масової споживчої інформації.Структура товарів та послуг інформаційного ринку. Характеристика основних секторів. Специфікація інформаційного товару. Документальні групи інформаційної продукції.Основні особливості споживчої вартості інформаційних продуктів (незнищуваність, де актуалізація, адресність, неукоємність).Правове регулювання інформації як товару в Законі України «Про інформацію».

Тема 15. Інтернет-технології в інформаційному менеджменті

Електронні документи як основа Інтернет-технологій організації.Види елдектроних публікацій організації. Стратегія застосування Веб-сайту. Веб-сайт як інформаційний продукт. Основні компоненти веб-сайту. Веб-сайт типу «візитна картка»: функції і структура. Інтернет-пердставництво як вид інформаційного продукту. Корпоративний веб-сайт: функції і структура. Поняття «електронний офіс». Еволюція розвитку офісних технологій. Концепції електронного офісу. Вимоги до сучасних офісних інформаційних систем.

Тема 16. Організація референтом інформаційного та аналітичного забезпечення роботи керівника організації

Референт в системі управління організацією. Функції, завдання та обов’язки референта; їх загальна характеристика. Кваліфікаційні вимоги, що висуваються до референта відповідно до його компетенції. Референт в процесі організації діяльності керівника організації. Особисті якості в організації роботи референта. Визначення та уточнення поставленого інформаційного або аналітичного завдання. Збір, обробка, аналіз та форми надання інформації керівнику. Форми збору інформації (вивчення, тестування, опитування ). Системи обробки інформації: змістовні, якісні, кількісні). Підготовка аналітичних документів (аналітичні записки, звіти, статистичні матеріали). Збереження виконаних інформаційних та аналітичних запитів. Координація діяльності учасників процесу інформаційного та аналітичного забезпечення керівника організації.




Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Моніторинг інформаційних потоків | Тема 17. Офіс-менеджмент як специфічна різновидність управлінської діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.