Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Final year individual project

Hypervelocity meteor impacts and their effects on Earth. This utilised independent research skills, reading demanding texts, computer programming, problem solving and math skills. Setting objectives and deadlines was necessary due to time constraints. My project findings were defended during a presentation in a research conference style talk. Some of our findings were deemed appropriate for publication in an academic paper.

 

2003-2010 Folkestone High School

A-levels: Physics A, Chemistry C, Mathematics C

GCSEs: 8 including Maths and English at grades A to C

WORK EXPERIENCE:

July 2012 - Dining Hall Assistant in Darwin College, University of Kent Duties involved meeting and greeting of guests, plus dealing with any of their enquiries.

 

Summer 2011 Next Retail (Sales Assistant)

The job entailed working in the busy sale, taking deliveries, stock control and dealing with customers with high quality customer care.

Other jobs have also included: waiter and assisting in teaching infants at a Primary School.

 

All of my work experiences have involved working within a team-based culture. This involved planning, organisation, co-ordination and commitment e.g., in retail, this ensured daily sales targets were met, a fair distribution of tasks and effective communication amongst all staff members.

 

SKILLS:

Teamwork. I have successfully undertaken various team projects within both academic and non-academic environments.

 

Communication. I was a member of the editorial team for a school science newspaper. As a sales adviser at BHS, I had to demonstrate knowledge of the different types of items sold and their uses, to be able to respond effectively to customer queries. My degree course greatly enhanced my written and verbal communication skills due to the many presentations, essays and projects required.

 

Problem solving. I scored 94% in the final examination for the Problem Solving Module. This involved the solving of complex problems and required mathematical analysis and evaluation plus the application of knowledge.

 

Computer skills. Computing Skills I have a high degree of computer literacy with excellent skills using Microsoft Office, particularly Excel and Access. I have done a basic Fortran 90 programming course in my first year and also learned to use AIP4WIN, and MATLAB during my course.

 

INTERESTS:

I took part in a scheme to build and fly an amateur rocket in the National Amateur Rocket Association's competition. I was head of the aerodynamics section of this project.

I play the guitar in a band currently performing in the local area. This hobby requires a great amount of planning, teamwork and determination. This culminated in our winning Battle of the Bands.

 

REFEREES:

Dr. William Bragg

School of Physical Sciences

University of Kent

Kent CT2 7NJ

wb999@kent.ac.uk

Debbie Hackett, Manager

High Street

Folkestone CT17 5RU

dh@hotmilk.com

(From the University of Kent)

Appendix 4. How to Make a Summary

 

The text is about.../ deals with .../ presents .../ deals with the question if/ why/…

The author

• says, states, points out that ...claims, believes thinks that ...

• describes, explains, makes clear that/why …

• uses examples to confirm/prove that …

• doubts, asks the question if ...

• agrees/ disagrees with the thesis/ view that …

• contradicts the view/ opinion that …

• criticizes/ analyses/ comments on …

• concludes that …

• shows that it is important to consider …

• tries to express …

• tries to convince the reader

• argues that …

• suggests that smth. should be done to/ against/ for …

Structure:

• The text consists of .../ may be divided into ...

• The first part/ introduction goes as far as line …

• The last part/ conclusion begins with line …

• In the second part the text is concerned with …

• At the beginning the author introduces the main thesis/ characters …

• The result is that…

• Another example (of this) can be found in line …

• There is a clear break when …

• In the conclusion the author …/ In the last part/ In his final remark/ statement the author concludes that …




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Mathematics | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.