Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок 8. Тематичне оцінювання.

Мета: зробити аналіз звітів практичної роботи № 1, провести тематичне оцінювання у формі самостійної роботи.

Загальна структура та зміст уроку

І. Аналіз практичної роботи.

Відповісти на питання:

· Як знайти на небі Полярну зорю?

· Які сузір’я вам відомі? Назвати та намалювати.

· Які зорі, якої величини та з яких сузір’їв вам відомі. Навести до 8 прикладів.

ІI. Тематичне оцінювання.

(контрольна робота тривалістю 20 хв)

При проведенні роботи необхідні калькулятори і карти зоряного неба на кожній парті. На дошці записати значення констант:

R = 6400 км

1 рад = 206265''.

Варіант 1

1. Хто автор геліоцентричної системи світу? (1 бал)

2. Скільки є сузір'їв? (1 бал)

3. Назвіть чотири зорі. (1 бал)

4. Яка із планет — Меркурій чи Уран — є зовнішньою для Землі? (1 бал)

5. Сформулюйте І закон Кеплера і проілюструйте його малюнком. (2 бали)

6. За картою зоряного неба визначте координати зорі є Діви. (2 бали)

7. Чи правда, що на екваторі опівдні Сонце завжди перебуває в зеніті? Відповідь обґрунтуйте. (2 бали)

8. Яка відстань від Землі до Сатурна, якщо його горизонтальний паралакс дорівнює 0,9''? (2 бали)

Варіант 2

1. Хто створив перший телескоп? (1 бал)

2. Скільки є зодіакальних сузір'їв? (1 бал)

3. Назвіть фази Місяця? (1 бал)

4. Яка із планет — Венера чи Сатурн — є внутрішньою для Землі? (1 бал)

5. Сформулюйте II закон Кеплера і проілюструйте його малюнком. (2 бали)

6. За картою зоряного неба визначте координати зорі β Пегаса. (2 бали)

7. Чи може людина, перебуваючи на південному полюсі Землі, побачити коли-небудь Сонце в зеніті? Відповідь обґрунтуйте. (2 бали)

8. Яка відстань від Землі до Нептуна, якщо його горизонтальний паралакс дорівнює 0,3''? (2 бали)

 

Урок 9. Методи астрономічних спостережень.

Мета: сформувати уявлення про астрономічні спостереження та їхні особливості, будову та дію телескопів.

Основні поняття: телескоп, рефрактор, рефлектор, радіотелескоп, обсерваторія.

Учні повинні мати уявлення про: способи та інструменти астрономічних досліджень.

Учні повинні знати: основні типи телескопів та відмінності між ними.




Переглядів: 2277

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача. | Структура та зміст уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.