МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Урок 8. Тематичне оцінювання.Мета: зробити аналіз звітів практичної роботи № 1, провести тематичне оцінювання у формі самостійної роботи. Загальна структура та зміст уроку І. Аналіз практичної роботи. Відповісти на питання: · Як знайти на небі Полярну зорю? · Які сузір’я вам відомі? Назвати та намалювати. · Які зорі, якої величини та з яких сузір’їв вам відомі. Навести до 8 прикладів. ІI. Тематичне оцінювання. (контрольна робота тривалістю 20 хв) При проведенні роботи необхідні калькулятори і карти зоряного неба на кожній парті. На дошці записати значення констант: R⊕ = 6400 км 1 рад = 206265''. Варіант 1 1. Хто автор геліоцентричної системи світу? (1 бал) 2. Скільки є сузір'їв? (1 бал) 3. Назвіть чотири зорі. (1 бал) 4. Яка із планет — Меркурій чи Уран — є зовнішньою для Землі? (1 бал) 5. Сформулюйте І закон Кеплера і проілюструйте його малюнком. (2 бали) 6. За картою зоряного неба визначте координати зорі є Діви. (2 бали) 7. Чи правда, що на екваторі опівдні Сонце завжди перебуває в зеніті? Відповідь обґрунтуйте. (2 бали) 8. Яка відстань від Землі до Сатурна, якщо його горизонтальний паралакс дорівнює 0,9''? (2 бали) Варіант 2 1. Хто створив перший телескоп? (1 бал) 2. Скільки є зодіакальних сузір'їв? (1 бал) 3. Назвіть фази Місяця? (1 бал) 4. Яка із планет — Венера чи Сатурн — є внутрішньою для Землі? (1 бал) 5. Сформулюйте II закон Кеплера і проілюструйте його малюнком. (2 бали) 6. За картою зоряного неба визначте координати зорі β Пегаса. (2 бали) 7. Чи може людина, перебуваючи на південному полюсі Землі, побачити коли-небудь Сонце в зеніті? Відповідь обґрунтуйте. (2 бали) 8. Яка відстань від Землі до Нептуна, якщо його горизонтальний паралакс дорівнює 0,3''? (2 бали)
Урок 9. Методи астрономічних спостережень. Мета: сформувати уявлення про астрономічні спостереження та їхні особливості, будову та дію телескопів. Основні поняття: телескоп, рефрактор, рефлектор, радіотелескоп, обсерваторія. Учні повинні мати уявлення про: способи та інструменти астрономічних досліджень. Учні повинні знати: основні типи телескопів та відмінності між ними.
|
||||||||
|