Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок 13. Візуальні (телескопічні) спостереження Місяця. Практична робота № 2.

Мета: Навчитися знаходити на Місяці найпомітніші деталі його поверхні, спостереження рельєфу Місяця, його руху серед зір, повторне знаходження розглянутих раніше сузір’їв, видимих утворень на диску Місяця.

Обладнання: Телескоп чи бінокль, карта поверхні Місяця.

Учні повинні мати уявлення про: визначення руху Місяця на зоряному небі, спостереження видимих утворень на його диску.

Учні повинні вміти: проводити візуальні (телескопічні) спостереження Місяця.

Структура та зміст уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Відповісти на питання після § 13.

ІІ. Хід роботи

 

Спостереження за поверхнею Місяця найкраще проводити поблизу фази першої чверті.

1. Знайдіть, якщо це можливо, на поверхні Місяця:

— океан Бур;

— моря (Криз, Достатку, Спокою, Ясності, Нектару, Дощів);

— кратери (Коперніка, Архімеда, Птоломея, Клавій, Тіхо, Платона);

— гори (Кавказ, Апенніни).

2. Зробіть висновки та напишіть звіт.

 

 

 

Урок 14. Планети земної групи.

Мета: дати учням відомості про планети земної групи та їхні основні характеристики.

Обладнання: фотографії поверхні планет земної групи.

Учні повинні мати уявлення про: природу планет земної групи.

Учні повинні знати: основні характеристики планет земної групи (розміри, маса, середня густина, вид поверхні, кліматичні умови тощо).

Учні повинні вміти: використовувати вивчені критерії для доказу приналежності планет до земної групи.




Переглядів: 2308

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура та зміст уроку | Структура та зміст уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.