Урок 13. Візуальні (телескопічні) спостереження Місяця. Практична робота № 2.
Мета: Навчитися знаходити на Місяці найпомітніші деталі його поверхні, спостереження рельєфу Місяця, його руху серед зір, повторне знаходження розглянутих раніше сузір’їв, видимих утворень на диску Місяця.
Обладнання: Телескоп чи бінокль, карта поверхні Місяця.
Учні повинні мати уявлення про: визначення руху Місяця на зоряному небі, спостереження видимих утворень на його диску.
Учні повинні вміти: проводити візуальні (телескопічні) спостереження Місяця.
Структура та зміст уроку
І. Перевірка домашнього завдання
Відповісти на питання після § 13.
ІІ. Хід роботи
Спостереження за поверхнею Місяця найкраще проводити поблизу фази першої чверті.
1. Знайдіть, якщо це можливо, на поверхні Місяця:
— океан Бур;
— моря (Криз, Достатку, Спокою, Ясності, Нектару, Дощів);