Хто повинен добре знати організацію і технологію закупівельної роботи оптової торгівлі та знаходити оптимальних комерційних партнерів?
1. Спеціалісти-комерсанти
183. Різновиди товарів всередині кожної групи утворюють асортимент товарів:
1. Внутрішньогруповий
184. Оптовий або дрібнооптовий товарообіг, здійснюваний торговими підприємствами з метою подальшого перепродажу закупівельних товарів, називається:
1. Закупівлею
185. Сукупність товарів, їх видів, різновидностей та сортів, об’єднаних за певною ознакою – це:
1. Асортиментний перелік
2. Товарний асортимент
3. Товарна номенклатура
4. Асортимент товарів
186. Розрізняють такі види товарного асортименту:
1. Виробничий та торговельний
187. За кількістю товарних груп визначається:
1. Ширина асортименту товарів
188. Для вивчення і прогнозування попиту споживачів створюються:
1. Маркетингові служби
189. Перелік товарів, які реалізують роздрібні торговельні підприємства, називають асортиментом:
1. Торговельним
190. Обсяг продажу товарів організаціям роздрібної торгівлі і виробничим підприємствам – це:
1. Оптовий товарообіг
191. Перелік товарів, які виробляються окремою галуззю промисловості чи сільськогосподарськими виробниками, або окремими підприємствами, відноситься до:
1. Виробничого асортименту
Скільки видів і різновидів товарів, які реалізуються в оптовій торгівлі, включає асортиментний перелік?
1. Всі
193. Вивчення різних видів попиту покупців для подальшого аналізу та використання одержаних результатів – це:
1. Основа формування асортименту товарів
Як називається процес, основна мета якого полягає в найповнішому задоволенні потреб населення?
1. Формування асортименту
195. Набір товарів, об’єднаних однією або декількома ознаками – це: