Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Introduction

Last few decades, beginning from 70s, have witnessed a gradual and significant shift ineducation, resulting in less emphasis on teacher and teaching and more stress on learner and learning. The former teacher centered approaches failed to help the learners become independent in the process of learning, so the educationalists shifted their attention to the learner in order to gather information and see how the learners approach in the process of language learning. More specifically the researchers tried to do studies regarding the good language learners. Oxford (1990) pointed out how important learning strategies are, both in

theory and in practice, for language learners. Researchers such as Oxford (1990) and O’Malley and Chamot (1990) either stated or implied that we can learn lessons from good language learners.

As a result of the publication of these authors’ works, a large number of researches were carried out in most parts of the world to lead the educationalists help the learners reach an extended level of autonomous and independent language learning. Analysis of Chamot, Robin, and Anderson (2007) reveals that studies are directed to the point that learners can assume responsibility for using the strategies independently by raising awareness of language learning strategies, modeling of the strategies, strategy practice opportunities, self-evaluation of the effectiveness of strategy use and transfer of strategies to fresh tasks and situations. These investigators tried to identify the language learners’ learning and use strategies. Since they believed that their pedagogical and scientific decisions should be based on the successful learners’ approach. The identification and description of learning strategies used by language learners and the correlation of these strategies with other learner variables were studied by the researchers. However, no study to date has tried to examine the role of social and cultural capital in Iranian EFL students’ language learning strategies.




Переглядів: 268

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Abstract | Theoretical Framework

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.