МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ReferencesAbdollahzadeh, E. (2010). Undergraduate Iranian EFL learners’ use of writing strategies. Writing & Pedagogy, 2 (1), 123-135. http://dx.doi.org/10.1558/wap.v2i1.65. Aliakbari, M.,& Hayatzadeh, A, (2010). Variation of language strategies among Iranian English students: The effect of gender. [Online] Available: http://pubs.e-contentmanagement.com/doi/abs/10.5172/ijpl.4.3.72. Brown, D. H. (2007). Principles of language teaching and learning. USA: Pearson Education Inc. Chamot, A. U. (2004). Issues in language learning strategy research and teaching. [Online] Available: http://e-flt.nus.edu.sg/v1n12004/chamot.htm. Chamot, A. U. J., Robin, V. H., & Anderson, N. J. (2007). Intervening in the use of strategies. In Cohen and Macaro (eds.) Language learning strategies (pp.141-160). Cambridge:Cambridge University Press. Cohen, A. D. (2003). The learner’s side of FL learning: where do styles, strategies and tasks meet? International Review of Applied Linguistics in Language Teaching, 41(4) 279-293. Cohen, A. D. (2007). Coming to terms with language learner strategies: surveying the experts, in Cohen and Macaro (eds.) Language learning strategies (pp.29-46). Cambridge: Cambridge University Press. Graham, S. (1997). Effective language learning: Positive strategies for advanced level language learning modern languages in practice. Toronto: Multilingual Source: International Journal of Linguistics, ISSN 1948-5425, 2012, Vol. 4, No. 2 387 www.macrothink.org/ijl Received: March 14, 2012 Accepted: April 5, 2012 Published: June 1, 2012 doi:10.5296/ijl.v4i2.1516 URL: http://dx.doi.org/10.5296/ijl.v4i2.1516
Read the article. Make some general remarks concerning the content of the paper using words and expressions from Useful Vocabulary Section. Discuss the structure of the paper. Give some positive comments. Express your criticism or objections. Analyze the data, results and their presentations. Make a conclusion.
Article 3. The Impact of Instructing Self-Questioning in Reading Literary Texts Katayoon Afzali Assistant Professor Sheikhbahaee University
|
||||||||
|