Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ НА СТАНЦІЇ

21.1 Перелік негабаритних місць станції

Перелік негабаритних місць по станціям Зустрічний, Сурське наведений в таблиці 21.1.

 

Таблиця 21.1 -Перелік негабаритних місць по станції Зустрічний, Сурське

№ п/п Найменування Негабаритних місць № суміжної колії Фактична відстань Потрібно за нормами
о­гля­дова виш­ка на уз­біччі 7-го ту­пика. (ст.Зустрічний) № 7    
висока ван­тажна плат­форма бі­ля 5-ї ко­лії. (ст.Сурське)   № 5    

 

21.2 Маршрути проходження працівників станції до робочих місць

 

Піс­ля предзмінного інс­трук­та­жу з безпеки руху поїздів в кабінеті начальника станції згід­но схеми служ­бо­во­го про­ходу:

- ДСП, опе­ратор ДСП, скла­дач по­їз­дів й­дуть по уз­біччю 1-ї ко­лії (по пе­рону) до пос­та ЕЦ,

- прий­омоз­да­валь­ни­ки вантажу та багажу за­лиша­ють­ся в ад­мі­ніс­тра­тив­ній бу­дів­лі,

- опе­ратор пос­та цен­тра­ліза­ції - від ад­мі­ніс­тра­тив­ної бу­дів­лі по уз­біччі 1-ї ко­лії до сиг­на­лу М-11, а да­лі по між­ко­лійї 1-ї та 2-ї ко­лії до пос­та №1.

При виконанні технологічних операцій працівники станції керуються вимогами: інструкцій з охорони праці за професіями та видами робіт, Пам’яткою з охорони праці для працівників станції (ЦД-0030).

21.3 Вимоги та правила безпеки при виконанні окремих робіт

21.3.1 Перебуваючи на залізничних коліях, при виконанні службових обов’язків працівники станції повинні дотримуватись наступних правил:

– бути одягнутими у спецодяг, спецвзуття, сигнальний жилет, який не обмежує рухи; головний убір не повинен заважати нормальному сприйняттю звукових сигналів, взуття повинно бути на широких і низьких підборах;

– проходити територією станції та на під’їзні колії до місця роботи, під час та після роботи за спеціально визначеними маршрутами;

– проходити уздовж колії узбіччям або між коліями, при цьому уважно стежити за поїздами, маневровими составами та локомотивами, відчепами вагонів, що рухаються, а також за відсутністю предметів, які виступають за габарит, звертати увагу на пристрої та предмети між коліями (граничні стовпчики, стрілочні тяги, водовідвідні лотки та колодязі, пристрої СЦБ та зв’язку), а також спостерігати за показаннями світлофорів, положенням стрілочних переводів, звуковими і ручними сигналами, і орієнтуватися по них про переміщення рухомого складу, уважно слухати оголошення по

 

 

станційному парковому зв`язку, звертати увагу на знаки безпеки та попереджувальне забарвлення, нанесене на споруди і пристрої;

- переходити колію під прямим кутом, переконавшись у відсутності рухомого складу, що наближається по ній; забороняється перехід через колію під вагонами, наступати на рейки та кінці залізобетонних шпал;

- виходячи на колію з приміщення або із-за рухомого складу, необхідно переконатися у відсутності на цій колії вагонів чи локомотивів, що рухаються;

- при переході через колію, зайняту рухомим складом, користуватися тільки справними перехідними площадками вагонів; перед тим, як піднятися на перехідну площадку або зійти з неї, необхідно переконатися у справності поручнів, підніжок та настилу площадки; підніматись на перехідну площадку вагона і сходити з неї дозволяється тільки коли вагон не рухається, сходити з площадки необхідно лицем до вагона, тримаючись за поручні;

- переходити колію перед вагонами чи локомотивами, що стоять на ній, на відстані не менше 5м, а проходити між розчепленнями вагонами (локомотивами) – якщо відстань між ними не менше 10м;

– під час проходу поїзда забороняється знаходитися на відстані менше 2м від крайньої рейки колії, якою рухається поїзд з швидкістю до 140 км/год, при швидкості руху поїздів 141 до 160 км/год – менше 4м, при швидкості понад 160 км/год – менше 5м, а під час проходу поїздів і руху маневрових составів з негабаритними вантажами – не менше 2,5м;

- додаткові правила безпеки зазначені в інструкціях з охорони праці за професіями та видах робіт.

21.3.2 До виконання робіт допускаються особи яким виповнилося 18 років. Працівник, який приймається на роботу повинен пройти:

- попередній медичний огляд, для визначення його придатності до виконання роботи (надалі періодичне медичне обстеження);

- попереднє спеціальне навчання з питань охорони праці, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки та дії працівників при виникненні аварій, пожеж і стихійних лих;

- первинну перевірку знань з питань охорони праці, а також у подальшому проходити періодичне спеціальне навчання та перевірку знань з питань охорони праці.

Працівники, які знаходяться в стані алкогольного, наркотичного сп’яніння до роботи не допускаються.

21.3.3 Під час виконання операцій по закріпленню вагонів необхідно дотримуватися наступних правил:

- використовувати тільки справні гальмові башмаки;

- виконувати роботу у рукавицях;

- не відвертати свою увагу сторонніми розмовами;

- брати гальмовий башмак тільки за ручку;

- зберігати гальмові башмаки на спеціальних стелажах, не допускаючи їх розкидання по міжколійях;

- закріплення рухомого складу здійснювати тільки при повній зупинці локомотива до його відчеплення, а вилучати гальмові башмаки тільки після того, як локомотив причепиться до вагонів;

- при виконанні операцій по закріпленню вагонів треба бути обережним, щоб не отримати травму голови – не розгинатися під вагоном.

Забороняється користуватися несправними гальмовими башмаками (без опорної пластини; з тріснутою головкою; покоробленою та зігнутою підошвою; тріснутим, вигнутим, надломленим та розплющеним носком підошви; ослабленим кріпленням головки з підошвою; зломом, вигином або відсутністю рукоятки; пошкодженням або значною зношеністю бортів підошви та інше), а також застосовувати для гальмування вагонів цеглу, каміння та інші предмети

21.3.4 При виконанні маневрів у негабаритних місцях складач поїздів повинен проявляти особливу пильність. При русі маневрового состава біля негабаритних місць складач поїздів повинен їхати на площадці локомотиву чи вагону, або в тамбурі пасажирського вагону. Під час здійснення маневрів складач поїздів повинен виконувати вимоги безпеки праці та попереджувального забарвлення, яке нанесено на спорудах та пристроях.

При русі маневрового составу вагонами вперед через ворота підприємств, а також інші негабаритні і небезпечні місця складач поїздів зобов'язаний:

- зупинити маневровий состав, зійти з підніжки вагона, визначити умови безпечного руху, пройти ворота або небезпечне місце по міжколійї і з безпечного місця дати вказівку машиністу на подальший рух;

- подавати сигнал на рух маневрового состава лише після перевірки надійності фіксації воріт, що огороджують в'їзд на територію підприємства, у відкритому стані.

21.3.5 Накладаючи або знімаючи ЗПП (пломби), прийомоздавальник вантажу та багажу (парку) повинен:

а) переконатися, що колія огороджена;

б) перед пломбуванням переконатися, що колією, де стоять вагони, які необхідно пломбувати, не рухаються інші вагони або локомотиви;

в) переконатися, що вагони закріплені;

г) при пломбуванні вагонів із землі, в окремих випадках, користуватися драбиною - стрем’янкою;

д) бути обережним при накладанні ЗПП, щоб не травмувати руки.

21.3.6 Не допускається під час руху маневрового состава складацькі бригаді заходити в простір між вагонами для їх розчеплення та розчіплювати вагони, які рухаються в межах стрілочного переводу, настилу переїзду в негабаритних місцях, а також в місцях вивантаження та навантаження навалочних вантажів.

21.3.7 Під час роботи в одну особу дозволяється захід у простір між вагонами лише при наявності переносної радіостанції та повідомлення машиніста маневрового локомотиву та ДСП встановленим порядком.

21.3.8 Маршрути проходження працівників станції до робочих місць наведені на рисунку Е.1 у Додатку Е.

При виконанні технологічних операцій працівники станції керуються вимогами, інструкцій з охорони праці за професіями та інструкцій за видами робіт, які є додатками до ТРА станції.

21.4 Порядок організації роботи щодо забезпечення дотримання вимог охорони праці

21.4.1 Основні нормативи участі в роботі з охорони праці керівників станції виконуються відповідно до вимог Системи управління охороною праці на Придніпровській залізниці.

21.4.2 На станції надаються щорічно пропозиції до відділу перевезень Дніпропетровської дирекції залізничних перевезень, щодо включення заходів до « Комплексних заходів з досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці передбачених Колективним договором, попередження випадків виробничого травматизму, профзахворювань та аварій, а також порядок здійснення контролю за їх виконанням».

21.4.3 На станції розробляються інструкції з охорони праці для працівників відповідно до вимог Положення про розробку інструкцій з охорони праці (НАОП 0.00-4.15-98) та Методичних рекомендацій щодо складання інструкцій з охорони праці для працівників господарства перевезень, які виконують маневрову та поїзну роботу.

21.4.4 Періодично на станціях Зустрічний Сурське складаються карти освітленості станцій, карти чутності гучномовного зв’язку та стійкого радіозв’язку. Копії карт надаються для ознайомлення та використання ДСП обох станцій.

 




Переглядів: 4222

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ РУХУ НА СТАНЦІЇ | ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ ОХОРОНИ І ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗБЕРЕЖЕННОСТІ ВАНТАЖІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.