МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2. Адміністративно-процесуальні норми та відносини1. Поняття та структура адміністративно-процесуальних норм. 2. Види адміністративно-процесуальних норм. 3. Поняття та зміст адміністративно-процесуальних відносин. 4. Суб’єкти адміністративного права.
Практичні завдання: 1. Підготувати реферати на теми: а) адміністративно-процесуальні норми та їх види; б) поняття та зміст адміністративно-процесуальних відносин; в) суб’єкти адміністративного процесу. 2. Задача №1: Суддя Приморського району м. Одеси, який приймав участь у вирішенні адміністративної справи першої інстанції за матеріалами Б. з приводу його хуліганських дій в громадських місцях, приймав участь у вирішенні цієї ж справи в суді апеляційної інстанції. Завдання: Кваліфікуйте дії повторної участі судді в розгляді адміністративної справи. Визначте процесуальний порядок розгляду цієї справи. Задача № 2: Громадянин В. був звільнений з посади слідчого ОВС з підстав порушення строків розслідування кримінальної справи, що була в цього провадженні. Він звернувся з адміністративним позовом до адміністративного суду з приводу незаконного прийняття рішення про звільнення його з займаної посади. Завдання: Здійсніть юридичний аналіз ситуації. Визначте обґрунтованість звернення до суду. Складіть адміністративний позов та визначте особливості процесуального порядку розгляду та вирішення цієї справи.
Питання для самоконтролю. 1. Дайте визначення правової категорії «адміністративно-процесуальна норма». 2. Зазначте склад адміністративно-процесуальної норми. 3. Визначте особливі риси адміністративно-процесуальної норми. 4. В чому полягає різниця між суспільними відносинами та правовідносинами? Які з них виникають першими? 5. Визначте основні передумови виникнення адміністративно-процесуальних правовідносин. 6. Проаналізуйте елементи структури адміністративно-процесуальних правовідносин. 7. Визначте зміст адміністративно-процесуальної правосуб’єктності. 8. Розкрийте зміст поняття суб’єкт адміністративного процесу. 9. Класифікуйте суб’єктів адміністративного процесу на групи залежно від їх участі в адміністративному проваджені. Література: 1. Адміністративне процесуальне (судове) право України [Текст]: підручник / За заг. ред. С.В.Ківалова. – Одеса: Юридична література, 2007. – 312 с. 2. Демський Е. Ф. Адміністративне процесуальне право України [Текст]: навч. посіб. / Е.Ф.Демський . - Київ: Юрінком Інтер, 2008 . - 496 с. 3. Кузьменко О.В. Курс адміністративного процесу [Текст]: навч. посіб. / О.В.Кузьменко. – К.: Юрінком Інтер, 2013. – 208 с. 4. Мінка Т.П., Алфьоров С.М. Адміністративне процесуальне право [Текст]: Навч. посібник / За заг. ред. Т.П. Мінки. - Дніпропетровськ: Дніпроп. держ. ун-т внутр. справ, 2012. – 278 с.
|
||||||||
|